Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیات بدنسازی شهرستان قروه به تشریح افتخارات کسب شده این مجموعه در طول 5 سال گذشته پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، هیات بدنسازی شهرستان قروه در شرایطی که از نبود امکانات مناسب رنج می برد اما در طول سال های گذشته موفق به کسب افتخارات پیاپی در سطح استان و کشور و حتی بین المللی بوده است که در همین خصوص گفتگویی داریم با دبیر هیات بدنسازی این شهرستان که دعوت می شود تا خواننده این گفتگو باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفاگوشبر دبیر هیات بدنسازی شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: بنده به مدت 5سال است که دبیر هیات بدنسازی شهرستان قروه  هستم و در طول این مدت خوشبخاتانه موفق به کسب عناوین برتر در استان و سطح کشور شده ایم.

وی افزود: برگزاری مسابقات پرس سینه قدرتی یادواره شهید نصیر ملکی وگرامیداشت هفته دفاع مقدس یکی از مسابقاتی بود که در سال 93 درچهار رده سنی نوجوانان وجوانان وبزرگسلان وپیشکسوتان برگزارشد و به تیم های اول ودوم وسوم هرچهاررده سنی کاپ قهرمانی ومدال اهداشد وبه نفرات اول تا سوم هروزن حکم قهرمانی و جوایز نفیسی تقدیم گردید و از پیشکسوتان این رشته تقدیر به عمل امد.

گوشبر ادامه داد: این مسابقات بدون دریافت ورودی بود و تعداد 130 نفر از  ورزشکاران در این دوره حضور یافتند.

وی به کسب مقام دوم تیمی مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان کردستان در سال 93 اشاره نمود و گفت: در آبان ماه سال 93 با 108امتیاز موفق به کسب عنوان دوم تیمی در مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان کردستان شدیم.

وی افزود: کسب مقام دوم تیمی رده نوجوانان، مقام دوم رده سنی جوانان، مقام سوم بزرگسالان درمسابقات پرس سینه قدرتی در سال 93 از جمله دیگر افتخارات هیات بدنسازی شهرستان قروه بوده است.

دبیر هیات بدنسازی قروه خاطر نشان کرد: همچنین میلاد حیدری تنها نماینده شهرستان قروه بود که برای اولین بار شرکت درمسابقات قویترین مردان ایران جام دفاع مقدس را تجربه نمود وبرای اولین بار به عنوان مرد اخلاق قویترین مردان ایران انتخاب شد.

به گفته گوشبر کسب مقام سوم رضا فلعه گری درمسابقات ددلیفت غرب کشور درسنندج و نیز اولین دوره مسابقات مچ اندازی یادوراه شهدای مدافع حرم باشرکت 50 ورزشکار در قروه از دیگر افتخارات هیات بدنسازی در این شهرستان می باشد.

وی به کسب عناوین برتر در رقابت های مچ اندازی اشاره نمود و گفت: وفا گوشبر دردسته چپ دست به عنوان قهرمان معرفی شد وعلی زارعی به عنوان قهرمان دردسته راست دست معرفی شدند

به گفته گوشبر برگزاری مسابقات پرس سینه جام پیشگیری ازاعتیاد باحضور 90 ورزشکار و اهدای حکم و مدال وکاپ قهرمانی به تیم های اول تا سوم  و نیز کسب مقام دوم مچ اندازی تیمی در دهگلان در اسفند 95 به میزبانی دهگلان از دیگر افتخارات این مجموعه بوده است.

وی افزود: همچنین ما موفق به کسب عنوان دبیر هیات برتر شهرستان های استان کردستان نیز شده ایم

دبیر هیات بدنسازی شهرستان قروه افزود: مقام سوم تیمی ددلیفت غرب کشور توسط تیم قروه دربیجار کسب مقام دوم تیمی پرس سینه شهرستان قروه درغرب کشور و کسب مقام سوم پیشکسوتان در رشته پرس سینه غرب کشور دربیجار نیز از دیگر موفقیت های مجموعه بدنسازی قروه بوده است

وی به کسب مدال نقره در مسابقات کشوری اشاره نمود و بیان داشت: مدال نقره مرتضی باقری درمسابقات قهرمانی کشور دراصفهان و کسب دومدال طلا غرب کشور در رشته پرس سینه توسط ورزشکاران شایسته شهرستان قروه مرتضی باقری وفردین پارساجو که به میزبانی بانه برگزار شد.

به گفته گوشبر برگزاری کارگاه اخلاق درورزش به مناسبت دهه مبارک فجر باهمکاری هیات بدنسازی شهرستان قروه و بسیج ورزشکاران وبرگزاری کارگاه مدیریت در ورزش در سال 96 از دیگر برنامه های هیات بدنسازی بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 8 باشگاه ورزشی بدنسازی برای برادران و 6 باشگاه نیز برای خواهران در سطح شهر فعالیت دارند افزود: تقاضا داریم تا به باشگاه هاتوجه بیشتری شود و زمینه رشد بیشتر این باشگاه ها فراهم گردد که حمایت مالی مسئولین در این خصوص مورد نیاز است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی بعدازظهر امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه، اظهار داشت: در حوزه شورای فرهنگ عمومی دو نکته حائز اهمیت است که می‌تواند یک زمینه خوب برای اقدامات اثرگذار و مفید برای سال جاری و سال‌های آینده باشد؛ در نکته اول آنچه که ما از اقتضائات و منویات مقام معظم رهبری می‌فهمیم در مجموع آنچه که در حوزه فرهنگ باید انجام دهیم باید انسجام و هدفمندی روزافزونی داشته باشد که به نتایج مثبت منتهی شود.

وی با بیان استدلال‌های متعدد عنوان کرد: بنده معتقد هستم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ موفقیت‌های کم‌نظیری داشته است و نباید فراموش کنیم که در یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی با جبهه استکبار هستیم و شرایط فعلی را به لطف الهی این انقلاب رقم زده است و این توفیقات اسلامی در داخل و خارج باید شناخته شود چرا که تقابل جبهه حق و باطل به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) تا ختم بشریت ادامه خواهد داشت و معتقدیم که در نهایت جبهه حق پیروز شده و این مستضعفان هستند که وارثین عالم خواهند شد.

صحرایی بیان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «به قله نزدیک هستیم»، منظور این قله تنها قله اقتصادی و یا قله سیاسی نیست، بلکه قله افتخار انقلاب اسلامی یک ترکیبی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تشکیل قرارگاه در حوزه‌های فرهنگی اذعان کرد: قرارگاه تنظیم‌کننده، هدایت‌کننده، بازخواست‌کننده و راهبر میدان است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند اصطلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم‌تر است چون این کار محور همه کارهای دیگر است و در اینجا قرارگاه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته در جلسات شورای فرهنگ عمومی که برگزار شد به این جمع‌بندی رسیدیم که استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد، از این رو با تأکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند ایشان شورای عالی انقلاب فرهنگی را به عنوان یک قرارگاه می‌شناسند و در استان نیز با حضور نماینده ولی‌فقیه و ترکیبی که طراحی شده است می‌تواند این کار قرارگاهی را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: حداقل ثمره تشکیل قرارگاه این است که از پراکنده کاری، موازی کاری، دوباره‌کاری و… فاصله خواهیم گرفت، چرا که در صورت عدم فرماندهی واحد، بدیهی است که اقدام صورت گرفته با شکست مواجهه شود؛ لذا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن علیه ما جبهه تشکیل داده است ما نیز در اقداماتمان باید کار جبهه‌ای انجام دهیم.

کد خبر 747359

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان