Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@05:49:27 GMT

خط سبزی که آیفون ایکس را از کار می‌اندازد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۲۸۷۷

خط سبزی که آیفون ایکس را از کار می‌اندازد+عکس

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، احتمال می رود این مشکل سخت افزاری است و به این گونه می باشد که تمام زیر پیکسل های سبز رنگ در یک خط روشن شده است. این مشکل را برخی از گوشی های گلکسی اس 7 اج سامسونگ هم داشتند که سامسونگ از سخت افزاری بودن آن خبر داد.
این مشکل بزرگی است که 1000 دلار بابت یک گوشی جدید بپردازید و به چنین مشکلی برخورد کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اشخاصی که با این خط سبز رنگ مواجه شده بود، به فروشگاه اپل مراجعه کرد و شرکت اپل نیز اقدام به تعویض آیفون 10 این شخص کرد. این اقدام اپل دو مسئله را برای ما روشن میکند: اول- این مشکلی است که با بروزرسانی نرم افزاری حل نمی شود. دوم- این شرکت قصد دارد تا تمام آیفون هایی که با این مشکل مواجه هستند را تعویض کند.


تا کنون 25 نفر از خریداران آیفون 10 این مشکل را داشته اند و تصویر گوشی معیوب خود را در شبکه های اجتماعی و صفحه پشتیبانی سایت اپل منتشر کرده اند. این مشکل، در هر دو نسخه آیفون 10، یعنی مدل 64 گیگابایتی و 256 گیگابایتی، دیده شده است و با خاموش و روشن کردن گوشی نیز این مشکل رفع نشده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی نیم میلیاردی سامسونگ با الهام از سایبرتراک ایلان ماسک

ایتنا - برند لوکس Caviar که در دبی مستقر است، گوشی‌های تولیدشده در شرکت‌هایی مثل سامسونگ را با الهام از خودروهای لوکس و مفهومی مانند سایبرتراک اصلاح و با قیمتی نجومی ارائه می‌کند.
جدیدترین محصول این برند، سامسونگ گلکسی S24 اولترا با طراحی الهام گرفته از تسلا سایبرتراک است که عناصر مشخصه این خودروی الکتریکی، از جمله شیشه جلو، شیشه‌های جانبی، چراغ‌های جلو و عقب و روکش بار را در خود جای داده است.

این گوشی که قیمتی نزدیک به ۹ هزار دلار (۵۳۰ میلیون تومان) دارد، تنها یک کاور معمولی نیست، بلکه یک گوشی کامل با بدنه جدید به شمار می‌رود.

 
سامسونگ S24 اولترا تنها گوشی الهام گرفته از خودرو نیست. Caviar نسخه سفارشی دیگری از آیفون ۱۵ به نام Bionic M را نیز با الهام از مرسدس بنز ویژن AVTR و قیمت ۸۹۹۰ دلار (۵۲۹ میلیون تومان) عرضه کرده است.

این اقدامات بخشی از مجموعه Future این شرکت هستند.

 
جالب است که مدل دیگری از این مجموعه، یک آیفون ۱۵ الهام گرفته از هدست واقعیت مجازی اپل، ویژن پرو است که قیمتش از ۸۰۶۰ دلار (۴۷۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.
 

دیگر خبرها

  • گوشی نیم میلیاردی سامسونگ با الهام از سایبرتراک ایلان ماسک
  • قابلیت جالب اندروید ۱۵ برای پیدا کردن گوشی‌های خاموش
  • (عکس) گوشی نیم میلیاردی سامسونگ فراتر از یک رویا
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ کف قیمت پرچمدار سامسونگ چقدر است؟
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۲۶ اسفند) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • زمان رونمایی از آیفون تاشو مشخص شد
  • اگر فکر می کنید به زودی اینترنت ماهواره ای ایلان ماسک را در گوشی خود خواهید داشت، سخت در اشتباهید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲/ گوشی جدید سامسونگ ارزان شد
  • آیفون تاشو کی عرضه می‌شود؟
  • علت شارژ نشدن گوشی آیفون + حل مشکل و شارژ سریع