Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-16@23:37:11 GMT

حال و هوای پیاده روی اربعین از زبان خانم بازیگر

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۲۸۹۸

حال و هوای پیاده روی اربعین از زبان خانم بازیگر

بهار ارجمند گفت: بیشترین آرزویم در این مسیر که به نظرم وادی عاشقی است، این بود که از خدا خواستم افرادی که به شکلی حب حسین و این خاندان پاک را در وجودشان دارند، تجربه چنین سفری را پیدا کنند. بازارنیوز -بهار ارجمند، بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون و سینما درباره سفر معنوی کربلا و حال و هوای این سفر گفت: این احساس در کلام نمی گنجد که چه لذت دلنشینی در این سفر برای آدم پیش می آید و احساس خوبی که پیدا کردم را نمی دانم چگونه شرح دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط آرزو دارم که همه دوستداران حسینی تجربه سفر در اربعین را پیدا کنند و حلاوت این زیارت را با بندبند وجودشان حس کنند و فکر می کنم تا ابد این عاشقی هرگز از یاد آدم نرود و فراموش نشود.

بهار ارجمند درباره خاطره این سفر گفت: همه روزهای حضورم در این کاروان و در طی سفر خاطره بود و لحظه به لحظه اش برایم شیرین بود. ما اول به شهر نجف وارد شدیم و من و خانم تسلیمی و سوگل جان طهماسبی با هم به سمت حرم رفتیم. مسیر شلوغی بود و ازدحام جمعیت زیاد بود و نتوانستیم داخل حرم شویم. در جایی به نام باب قبله ایستادیم و همان جا نشستیم و دعا کردیم و عاشقی کردیم. من هر جای این سفر را خاطره می دانم اما این که جا باز شد تا بتوانیم گوشه ای از ضریح را از دور ببینیم، خیلی جالب بود. من نتوانسته بودم حرم حضرت علی(ع) را ببینم و خیلی مکدر بودم. در زمان برگشت یک عده دوست خبرنگار را دیدم که یکی من را صدا زد و من یک لحظه که برگشتم، چشمم به گنبد حضرت امیر افتاد و نمی توانم این حس را واقعا تعریف کنم که چقدر مجنون و شیدا شدم. شاید در کلام تصور شود که آدم شعار می دهد اما واقعا این حس برایم پیدا شد.

وی ادامه داد: بعداً در کاروان «چهل چراغ» از نجف به سمت کربلای معلی رفتیم و راهی به مقام حضرت علی اصغر پیدا کردیم و من در آن جا یاد تمام کودکان سرزمینم افتاد و تمام کودکانی که در کشورم مورد آزار قرار گرفتند را دعا کردم و خیلی منقلب شدم وقتی گهواره علی اصغر را دیدم.

این بازیگر از مهم ترین آرزویش در مسیر زیارت و از ویژه ترین لحظه سفرش گفت: بیشترین حالت احساسی را در بین الحرمین داشتم. وقتی که از حرم امام حسین به طرف حرم حضرت عباس راه افتادم دیدم که نیرویی گردنم را به سمتی می کشد که نوشته است: «السلام علیک یابن امیرالمومنین» و آن جا دیگر نمی توانستم سر خود را برگردانم و قفل شده بودم. من در عین این که نمی توانستم حرکت کنم انگار داشتم پرواز می کردم. بیشترین آرزویم در این مسیر که به نظرم وادی عاشقی است، این بود که از خدا خواستم افرادی که به شکلی حب حسین و این خاندان پاک را در وجودشان دارند، تجربه چنین سفری را پیدا کنند. این خواسته از ته دلم بود و امید دارم این حال خوب و این احساس در وجود همه ما به نحو احسن شکل بگیرد.

بهار ارجمند از تاثیرگذاری حضور هنرمندان در راهپیمایی اربعین گفت: از بانیان کاروان «چهل چراغ» خیلی تشکر می کنم. دمشان گرم و خیلی سپاسگزارم بابت این سفری که برای هنرمندان ایجاد کردند و این که با هم باشیم و به این زیارت گرانقدر برویم. از مدیران «چهل چراغ» و هنرمندان مختلف این جمع مانند آقای بهرام عظیمی که هوای همه را داشتند، تشکر می کنم. البته انقدر کاروان خوبی بود که همه هوای هم را داشتند. من هیچ وقت لحظاتی را که از پنجره اتاقم به حرم نگاه کردم را فراموش نمی کنم که همراه با سوگل جان طهماسبی بود. معمولا هر سفری سختی هایی دارد اما این سختی ها در برابر آن همه شیرینی این سفر اصلا به چشم نیامد.
فارس
برچسب ها: پیاده روی اربعین ، رادیو اربعین ، بهاره ارجمند در کربلا

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد

سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری ایلام اظهار کرد: از محل اعتبارات دولتی و ردیف‌های کمک به شهرداری‌ها این مبلغ به شهرداری‌های استان ایلام در ۲ سال اخیر پرداخت شده است.

وی در این مراسم ضمن عرض تبریک به مردم شریف استان ایلام بابت پاسخ کوبنده شب گذشته به رژیم جنایتکار صهیونیستی، بیان کرد: استکبار بداند که جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت هیچگونه مماشاتی با کسی ندارد.

معاون استاندار ایلام تأکید کرد: خدمتگزاری به مردم هیچگاه تعطیل نمی‌شود و جابجایی مدیران بر اساس چرخش نخبگان است.

وی حوزه عمرانی و امور شهری را یک حوزه تخصصی دانست و گفت: شهرداری‌های استان در دو سال اخیر جان دوباره گرفته اند و اگر زمانی برخی شهرداری‌ها نمی‌توانستند حقوق پرسنل خود را تامین کنند، اما امروز با تلاش و سعی همکاران در حوزه شهری و حمایت‌های مدیریت ارشد استان به سطحی از پایداری رسیده‌اند.

هژبری اضافه کرد: در حوزه مبلمان شهری برخی شهرداری‌های استان فعال بوده‌اند که بخشی از آن به برکت اربعین بوده است و از محل اعتبارات دولتی و ردیف‌های کمک به شهرداری‌ها تحول اساسی صورت گرفته و یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شده که بی سابقه بوده است.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۰۱ میلیارد تومان در حوزه اربعین به شهرداری‌های استان پرداخت شده که هم در راستای پروژه‌های اربعین بوده و هم در حوزه مبلمان شهری کار‌های خوبی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: فعالیت شهرداری‌ها درون یک ویترین شیشه‌ای قرار دارد و کثرت مخاطبان و ذینفعان از خدمات شهرداری بسیار زیاد است لذا شهرداری‌ها علاوه بر رسیدگی به مطالبات مردمی، رضایتمندی شهروندان را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام عملکرد صحیح شهرداری‌ها را موجب آرامش و نشاط اجتماعی مردم دانست و تأکید کرد: توجه و تقویت سرانه فضای سبز، مدیریت پسماند، ترافیک نابهنجار و مبلمان شهری باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

هژبری، برنامه‌محوری در دفتر امور شهری با ماموریت‌های نظارتی بر ۲۸ شهرداری استان را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: محدود کردن ساخت و ساز غیر مجاز باید در برنامه‌ریزی مدنظر قرار گیرد.

در پایان این مراسم از زحمات خالق منصوری تقدیر و رضا دارابی بعنوان مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری ایلام معارفه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ماجرای دوستی پایدار خانم بازیگر با تام کروز
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا