Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به اینکه محل خدمت هرکسی توسط نظام وظیفه مشخص می‌شود، معلوم نیست نقش ذوب‌آهن در این میان برای تعیین محل خدمت پهلوان چیست؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از اینکه سعید آذری ، مدیرعامل ذوب‌آهن در صحبت‌های خود اعلام کرده بود سرباز شدن احسان پهلوان در نیم فصل قطعی است و او باید فوتبالش را در یک تیم نظامی ادامه دهد، نگاه‌ها به سمت تراکتورسازی که تنها تیم نظامی لیگ برتر است رفت و با توجه به علاقه گل‌محمدی به بازی این بازیکن و تلاش‌هایی که برای رفتن او به تراکتورسازی انجام شده بود، به نظر می‌رسید حضور این بازیکن در تبریز قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود خبر می‌رسد ذوبی‌ها قصد ندارند بازیکنشان در نیم فصل دوم در تراکتورسازی بازی کند و در تلاش هستند تا مقدمات حضور او در یک تیم نظامی دیگر مثل ملوان فراهم شود. صحبت‌های جدید سعید آذری علیه مسئولان تراکتورسازی و اعتراض به شیوه سرباز گرفتن این باشگاه نشان از همین موضوع دارد.

با توجه به اینکه محل خدمت هرکسی توسط نظام وظیفه مشخص می‌شود، معلوم نیست نقش ذوب‌آهن در این میان برای تعیین محل خدمت پهلوان چیست و اینکه آیا صحبت‌های مدیرعامل این باشگاه در حیطه اختیاراتش است یا نه؟

ذوب‌آهن و تراکتورسازی دو باشگاهی‌ هستند که در مدت اخیر رابطه حسنه‌ای نداشتند و پیش از این هم بر سر مبلغ مانده از قرارداد سینا عشوری اختلافاتی ایجاد شده بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان

معاون سیاسی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، جلسه شورای اداری شهرستان دلگان با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در سالن جلسه فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: علیرغم تلاش دشمنان جهت کمرنگ کردن مساله حضور مردم در پای صندوق های رای اما مردم با حضورشان در انتخابات تمامی نقشه های دشمنان را خنثی و مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.

رضا شریفی ضمن بیان اینکه برخی از جریانات داخلی همسو با معاندین تلاش های زیادی جهت کمرنگ نشان دادن و در نهایت تحریم انتخابات داشتند اما بی توجهی مردم استان و حضور حداکثری آنها بار دیگر نقشه های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

وی همچنین در ادامه به اهمیت اجرایی کردن مصوبات رهبر انقلاب در سال 1381 پرداخت و افزود: اگر مصوبات مقام معظم رهبری در سال 1381 در استان اجرا می‌شد شاهد رشد و پیشرفت زیادی در این استان بودیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون تمامی تلاش دولت جهت اجرایی مصوبات سفر مقام معظم رهبری در استان است و لذا نیاز است مردم استان هم در خصوص اجرایی نمودن مصوبات رهبر انقلاب نهایت همکاری و همراهی را با مسئولان داشته باشند.

شریفی همچنین به عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی و همچنین عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونسیتی و همدستانش را شکست و دروغ‌های رسانه‌ای اسرائیل و آمریکا را نقش بر آب کرد و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی در ادامه به اهمیت تلاش مدیران جهت رفع مشکلات و رضایتمندی مردم پرداخت و بیان کرد: مدیرانی که هیچگونه برنامه‌ای برای خدمت کردن به مردم ندارند بهتر است استعفا و زمینه فرصت خدمت‌رسانی به سایر نیروهای توانمند را ایجاد کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق