Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@16:09:12 GMT

دستیار غول پیکر شفر!

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۳۶۱۰

به جز این مربی یک مربی دیگر که سابقه حضور در جامائیکا را دارد نیز به گروه شفر اضافه خواهد شد. همچنین با حضور این دو مربی خارجی، شفر ممکن است یک مربی ایرانی اسم‌دار را هم به جمع نفرات اضافه کند که البته این مساله با تایید باشگاه رخ خواهد داد.

به گزارش شریان نیوز،پیش از این بارها بحث حضور میگوئل کولی جاماییکایی در استقلال مطرح شده بود اما شفر چراغ خاموش به دنبال یک مربی اهل کشور چک می گشت که با او به توافق نهایی رسیده است و قرار است ساعت 16 امروز مستقیم از دوبی به کیش برود تا در تمرین استقلال حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیری ساناک مربی تنومند و درشت اندامی است که با استقلال به توافق نهایی رسیده و به زودی در کنار شفر تمرینات استقلال را زیر نظر خواهد گرفت تا اولین دستیار خارجی سرمربی اهل کشور چک باشد. البته ساناک مربی اسم و رسم‌داری نیست و تنها در کشور جمهوری چک مربیگری کرده است با اینحال مشخص نیست چرا پیرمرد آلمانی روی این دستیار تا این حد حساب باز کرده است. باید منتظر ماند و دید که رقم قرارداد این دستیار چقدر است؟

  آخرین سمت ساناک مربی تیم جوانان مالدا بولسلاو در کشور چک بوده است؛ این تیم در جدول حرفه‌ای بزرگسالان جمهوری چک در رده  چهارم قرار دارد و جالب اینکه ساناک سابقه دستیاری سرمربی این تیم را هم دارد که از آنجا به تیم جوانان رفته است. او فارغ التحصیل دانشگاه اولوموک است و قرار است ضمن حضور در کادرفنی استقلال فعالیت تیم های پایه این باشگاه را هم زیر نظر بگیرد. البته او تنها مربی خارجی شفر نیست که نقش دستیار را قبول می‌کند، به جز این مربی یک مربی دیگر که سابقه حضور در جامائیکا را دارد نیز به گروه شفر اضافه خواهد شد. همچنین با حضور این دو مربی خارجی، شفر ممکن است یک مربی ایرانی اسم‌دار را هم به جمع نفرات اضافه کند که البته این مساله با تایید باشگاه رخ خواهد داد.  منبع:تابناک   برچسب هادستیارشفرغول پیکراستقلالفوتبالمربیباشگاه مطالب مرتبط منتظر بیانیه بعدی هستم/ دفعه بعد اینطور حرف نمی زنم
سخنرانی پیروانی در AFC
روزنامه‌های ورزشی20 آبان
اخاذی از پدرمیلیاردر بازیکن توسط مربی منشوری
سوالات چالش‌برانگیز کریمی از فدراسیون
درآمد رونالدو از هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام چقدر است؟
مدافع بارسلونا در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات


فیلمبرداری فیلم کوتاه "خالد" در شهرستان شوش خوزستان پایان یافت.

فیلم کوتاه خالد به کارگردانی فاطمه سُرخه و به تهیه کنندگی حبیب باوی ساجد در زیگورات وروستاهای شهرستان شوش وهفت تپه به پایان فیلمبرداری رسید.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه خالد آمده است :"پدر که در تاریخ گم شد، مادر بی طاقت شد و به جستجوی او رفت، وخالد  هم در جستجوی هردو..."

عوامل فیلم کوتاه خالد عبارتند از نویسنده وکارگردان : فاطمه سُرخه – مدیرفیلم برداری : عماد سلمانیان – تدوین : اسماعیل پورنصیری – صدابردار : محمد مهدی شُکر – طراح واجرای گریم : فاطیما حزباوی – طراحی وترکیب صدا : میبُد شُکر –  طراح صحنه ولباس : امینه چندریان پور- دستیار کارگردان وبرنامه ریز : مهدی سعدونی زاده  –  انتخاب بازیگر : لیلا هاشمی- بازیگردان : فائزه سودانی- اصلاح رنگ : ترنم شُکر- منشی صحنه : امین حیدری - گروه فیلم برداری : فاطمه رضایی خوئی  حسین ظهیری – عکاس : مهران شُکر– دستیار تدوین : سعاد باوی ساجد –  تامین وپشتیبانی تجهیزات فیلم برداری : مهران فیلم – مدیرتدارکات : رحیم فضلی– محمد چنانی (چنانیان)مجری طرح : سارا باوی ساجد – مشاور رسانه ای وروابط عمومی : مهدی منصور -  مدیرتولید : فاطمه چندریان پور - تهیه کننده : حبیب باوی ساجد – بازیگران : فائزه سودانی – نصرت غافلی – مهدی عبیداوی – میکائیل رضایی خوئی (سُرخه) – مرتضی چنانی (چنانیان) .

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول