Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:40:24 GMT

تیم منتخب فوتیال روی میز فارس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۳۸۱۷

تیم منتخب فوتیال روی میز فارس معرفی شد

شیراز- ایرنا- تیم منتخب فوتبال روی میز (فوتبال دستی) فارس برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معرفی شد.

مسئول کمیته فوتبال روی میز شیراز، روز شنبه با بیان این مطلب به ایرنا بیان داشت: در این مسابقات که در خانه فوتبال روی میز ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، ورزشکاران شرکت کننده در بخش انفرادی و 2 نفره (دوبل) با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید علمدار افزود: در بخش انفرادی، سید حسین عرب سعدی به مقام قهرمانی رسید، غلامرضا مقصود نایب قهرمان شد، سینا زارع عنوان سوم را کسب کرد و پژمان قرقانی هم چهارم شد.
وی اضافه کرد: در بخش 2 نفره (دوبل) میلاد علمدار و سعید زیلاب پور عنوان نخست را کسب کردند، سید حسین عرب سعدی و امیر ارسلان فهندژ سعدی، دوم شدند، غلامرضا مقصود و پژمان قرقانی بر سکوی سوم ایستادند، جعفر جمشیدی و خسرو رفیعی هم چهارم شدند و مالک امیری کاپ اخلاق را به خود اختصاص داد.
علمدار ادامه داد: تیم منتخب فارس پس ازانجام چند دوره تمرین و بازی های تدارکاتی به مسابقات کشوری که قرار است آذر ماه 96 به میزبانی شهرستان رشت برگزار شود، اعزام خواهد شد.
7368 /6118
خبرنگار: حمید رضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: دکتر فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. 

او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 
در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور