Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:49:20 GMT

استان همدان ایجاد ۱۹ هزار و ۹۸۰ شغل را متعهد شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۳۸۲۳

استان همدان ایجاد ۱۹ هزار و ۹۸۰ شغل را متعهد شده است

همدان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: استان همدان ایجاد ۱۹ هزار و ۹۸۰ شغل را متعهد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد توصیفیان ظهر شنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با بیان اینکه بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ۲۲ دستگاه در ایجاد ۱۹ هزار و ۹۸۰ شغل در استان همدان موظف شدند، اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۴۰۱ شغل تا کنون ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزای استان همدان ۳۴۰ میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان نیز از محل ۱۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده کشوری و بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال خانگی به استان اختصاص یافته است که از این میزان تسهیلات بخش اشتغال خانگی ۲۳ میلیارد تومان سهم بهزیستی و ۵۰ میلیارد تومان سهم کمیته امداد است.

توصیفیان افزود: شیوه نامه فرآیند اعطای تسهیلات اصلاح شده و ۲۰ مرحله این فرآیند به ۴ مرحله کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال چهار ماه فرصت باقی است، گفت: در طول این چندماه باید ۸ هزار و ۵۷۹ شغل باقی مانده ایجاد شود.

سرپرست دفتر امور روستایی و عشایری استانداری همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه سهم اشتغال در روستاها سه هزار و ۳۰۰ نفر است، اظهار داشت: ۴۰ درصد از سهم محقق شده و پیش بینی می شود که با تحرک ایجاد شده، مابقی سهمیه به نتیجه برسد.

ظاهر پورمجاهد با تأکید بر تسهیل روند بررسی طرح ها، یادآور شد: چند طرح به بانک ها معرفی شده که ۶۰۰ نفر اشتغال را به همراه دارد.

پورمجاهد با بیان اینکه ۵۲ روستا برای اجرای طرح روستا تعاون شناسایی شده است، گفت: در بخش روستایی خلأ برای ابلاغ سیاست های کلی وجود دارد که تقاضا می شود تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه بین دستور العمل بانک ها و دولت در مواردی مغایرت وجود دارد، عنوان کرد: درخواست می شود در شورای عالی اشتغال این موضوع بررسی و دستورالعمل ها به بانک ها ارسال شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • نیروهای فراجا در موضوع حجاب توجیه شده‌اند | غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند
  • وحیدی: غالب بانوان ما خود را متعهد به حجاب می‌دانند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند
  • عکس/ جشن فرشته‌ها در همدان
  • آغاز واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود