Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سپاهان می گوید با بهبود مصدومیتش از هفته دوازدهم می تواند برای این تیم به میدان برود.

طرفداری- مصدومیت حسن جعفری، مدافع-هافبک سپاهان بهبود یافته و این بازیکن می تواند در دیدار هفته دوازدهم سپاهان در مقابل تراکتورسازی تیم خود را همراهی کند. جعفری در مورد شرایط سپاهان می گوید که بدشانسی در عملکرد ضعیف این تیم دخیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، حسن جعفری در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی‌اش گفت:

دو هفته از مصدومیت من می‌گذرد و خوشبختانه الان شرایط خوبی دارم. تمرینات بدنی و انفرادی را شروع کرده‌ام و فکر می‌کنم سه تا چهار روز دیگر در تمرینات گروهی سپاهان شرکت خواهم کرد. من تلاش می‌کنم تا از هفته دوازدهم برای سپاهان به میدان بروم، ولی باید از لحاظ فنی آماده باشم و تصمیم کادر فنی هم در این زمینه مهم است.

وی درباره نتایج ضعیف سپاهان در لیگ امسال خاطر نشان کرد:

ما خوب بازی می‌کنیم، ولی فکر می‌کنم مشکل سپاهان زدن ضربات آخر است که فکر می‌کنم در این زمینه بدشانس یا بی‌دقت هستیم. امیدوارم که هرچه زودتر این مشکل برطرف شود. ما که به آینده با دید مثبت نگاه می‌کنیم. در آخرین بازی برابر پیکان هم فوق‌العاده بازی کردیم، ولی بدشانس بودیم که در آخرین لحظات بازی باختیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان در پایان اظهار داشت:

پیکان برابر سپاهان 90 دقیقه دفاع کرد و فقط یک توپ روی دروازه ما آورد و آن را گل کرد. اگر کسی از وضعیت جدول آگاهی نداشت و عملکرد سپاهان را در این بازی می‌دید، به طور حتم تصور می‌کرد که ما تیم دوم جدول هستیم و پیکان در پایین جدول قرار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد