Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سایت انگلیسی نوشت پس از عملکرد درخشان کریم باقری در رقابت های پلی آف جام جهانی 1998 وهمچنین رقابت های گروهی جام جهانی مسئولان چارلتون اتلتیک تصمیم گرفتند برای خرید وی اقدام و تیمشان  را تقویت کنند اما برخلاف تمام نظران کارشناسان کریم باقری نتوانست انتظارات مسئولان این تیم لیگ برتری را برآورده کند و این ستاره ملی پوش ایرانی به جای این که بهترین خرید این تیم لقب بگیرد بدترین خرید آن ها لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز یازدهم نوامبر روزی است که چارلتون اتلتیک در سال 2000 کریم باقری را به خدمت گرفت و این در حالی است که مسئولان این تیم لیگ برتری ذوق زده بودند و رقم هنگفت 400 هزار پوند را هزینه کردند اما این خرید به بدترین خرید تاریخ این باشگاه انگلیسی تبدیل شد.

با وجود این که امروز هفده سال از حضور کریم باقری در چارلتون اتلتیک می گذرد حضور او در این تیم به یک خاطره تلخ در ذهن هواداران این باشگاه تبدیل شده است.

کریم باقری که در طی 87 بازی ملی 50 گل به ثمر رساند و در بازی های بوندس لیگا درخشش قابل توجهی داشت، انتظار می رفت در چارلتون اتلتیک نیز بدرخشد اما بازدهی وی تنها 17 دقیقه حضور در دیدار برابر ایپسویچ تاون بود که به شکست تیمش منجر شد.

انتهای پیام/

کریم باقری در چارلتون اتلتیک تاریخ ساز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل

روزنامه کویتی «الجریده» امروز (شنبه) به نقل از منابع خود مدعی شد: «تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله اخیر این کشور به اسرائیل به شدت افزایش یافته است.»

به گزارش شفقنا، پس از حمله بی سابقه تهران علیه اسرائیل که با صد‌ها موشک و پهپاد رخ داد، درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی به شدت افزایش یافته است.

این روزنامه با اشاره به اینکه مقامات پانزده کشور پس از این حمله خواستار خرید پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی شده اند، در ادامه به نقل از منابع خود آورده است: درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی فراتر از ظرفیت‌های تولید ایران است و این کشور مجبور به رد برخی از این درخواست‌ها شده است.

در ادامه مطلب روزنامه کویتی آمده است: برخی از این کشور‌ها مشتری‌های سابق ایران و برخی مشتری‌های جدید این کشور برای خرید تسلیحات هستند.

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد