Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از ایرنا و بر اساس گزارش پیش بینی سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) که ساعاتی پیش منتشر شد، سهم گاز طبیعی در سبد انرژی جهان از 21.5 درصد در سال 2015 میلادی به 25.1 درصد در سال 2040 می رسد.
بنا به این پیش بینی، سهم انرژی هسته ای از 4.9 درصد در سال 2015 به 6.4 درصد در سال 2040 می رسد و سهم انرژی آبی و سایر انرژی های تجدیدپذیر نیز به ترتیب از 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 و 1.4 درصد در سال 2015 به 2.8 و 5.4 درصد افزایش می یابد.
در مقابل سهم نفت در سبد انرژی جهان از 31.3 درصد در سال 2015 به 27.1 درصد در سال 2040 کاهش خواهد یافت و سهم زغالسنگ و انرژی حاصل از سوزاندن چوب و سایر محصولات ارگانیک نیز به ترتیب از 28.3 و 10.1 درصد در سال 2015 به 23.2 و 10 درصد در سال 2040 افت می کند.
اوپک همچنین پیش بینی کرد، تقاضای جهانی نفت از 95.4 میلیون بشکه در روز در سال 2016 با 15.8 درصد رشد به 111.1 میلیون بشکه در روز در سال 2040 خواهد رسید، در حالی که تولید نفت خام و گاز طبیعی غیراوپک از 49.7 میلیون بشکه در روز در سال 2016 با 4.2درصد کاهش به 48.1 میلیون بشکه در روز در سال 2040 می رسد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیات دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای ۱۰ میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش ۲۲ درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد برای سیل سیستان و بلوچستان

سخنگوی دولت بیان کرد: به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه بودجه در خصوص سیستان و بلوچستان، فعلا میزان ۱۵۰۰ میلیارد تومان هیئت وزیران مقرر کرد به صورت تنخواه در خدمت استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد.

بهادری جهرمی اضافه کرد: این هزینه تنها به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه هزینه کنند. طبیعتا هزینه‌های بیشتر از این بوده است که بعد از برآورد نهایی توسط دستگاه مربوطه در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

کد خبر 848753 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها حقوق و دستمزد بازنشستگان تامین اجتماعی بازنشستگی خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • کاهش ۱۰۰ بشکه ای تولید روزانه نفت اوپک
  • تصویب لایحه جنجالی در سنای آمریکا؛ واردات اورانیوم از روسیه ممنوع شد
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد