Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@16:11:54 GMT

رشد نشست و برخاست هواپیمای کشور

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۴۴۵۶

اقتصاد > صنعت - ایرنا نوشت:میزان نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‎های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‎های کشور در مهر امسال به 37 هزار و 598 مورد رسید و در مقایسه با مدت مشابه پارسال 9 درصد افزایش یافت.

در این مدت فرودگاه های کشور شاهد رشد هشت درصدی ارسال و پذیرش بار و پست با جابجایی حدود 47 میلیون کیلوگرم و رشد 6 درصدی اعزام و پذیرش مسافر با جابجایی حدود چهار میلیون و 70 هزار نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهرماه فرودگاه مهرآباد با 11 هزار و 643 نشست و برخاست هواپیما بیشترین سهم را به خود اختصاص داد و با جابجایی بیش از یک میلیون و 400 هزار مسافر پرترافیک‎ترین فرودگاه کشور بود.

فرودگاه مشهد با بیش از 6 هزار و 300 نشست و برخاست و اعزام و پذیرش حدود 898 هزار مسافر و فرودگاه امام خمینی(ره) با چهار هزار و 989 فروند نشست و برخاست و پذیرش بیش از 788 هزار مسافر دومین و سومین فرودگاه پر ترافیک کشور بودند.

سهم پروازهای داخلی از کل پروازهای این ماه 30 هزار و 423 فروند هواپیمای مسافری بود که طی آن بیش از سه میلیون و 624 هزار مسافر و بیش از 27 میلیون کیلوگرم بار منتقل شده.

54 فرودگاه زیر نظر شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی قرار دارند. فرودگاه های مناطق آزاد در این آمار منظور نشده است.

 

35224

کلید واژه‌ها : سازمان هواپیمایی کشوری - هواپیما -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد

مدیر کل امور اتباع ومهاجرین خارجی وزارت کشور در مراسم شهادت امام صادق (ع) در جمع مهاجران گفت: جمهوری اسلامی ایران دیگر ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد و حاکمیت افغانستان باید زمینه فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، معیشتی و امنیت مردم را تأمین کند تا مهاجرین افغانستانی به کشور خود بازگردند.

اصغر بلوکیان افزود: مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها و حوزه های اقتصادی، علمی، پزشکی توانایی لازم را دارند تا بتوانند آبادی را در افغانستان به ارمغان آورند و حاکمیت فعلی افغانستان باید با ایجاد شرایط برگشت آبرومندانه از ظرفیت و توانمندی های مهاجرین برای سربلندی افغانستان استفاده کند.

بلوکیان بیان کرد: تعدادی از افراد سودجو به دنبال ایجاد تنش در بین مهاجرین و مردم ایران هستند که مهاجرین باید هوشیار باشند.

آقای بلوکیان درپایان این مراسم از مهاجرین خواست قوانین جمهوری اسلامی ایران رعایت کنند واز تردد غیر قانونی به شهر های مختلف ایران خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • خبر مهم وزیر کشور؛ از پذیرش اتباع جدید معذوریم!
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر