Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- رئیس واحد بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مواد خوراکی مجاز و غیرمجاز در بوفه مدارس این استان را اعلام کرد.

بشیر آرمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیر در بسته های استریل، انواع میوه، انواع لقمه در قالب نان، پنیر، گردو، تخم مرغ آب پز، خیار و گوجه فرنگی، انواع بیسکویت، کیک و کلوچه ساده، خشکبار، خرما و انواع مغزها و دانه های بدون نمک از مواد خوراکی قابل عرضه در بوفه مدارس کهگیلویه و بویراحمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مواد خوراکی غیر قابل عرضه در بوفه مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز شامل غلات حجیم شده، انواع چیپس، انواع یخمک، نوشابه و دوغ های گازدار، آدامس حاوی مواد قندی، سوسیس، کالباس، همبرگر، سالاد اولویه، انواع لواشک، آلو، آلوچه، آب نبات، آبمیوه های قندی، فلافل، سمبوسه، انواع پیراشکی، بستنی یخی، پاستیل، خیارشور و انواع سس است.
رئیس واحد بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای هر چه بیشتر سلامت تغذیه ای دانش آموزان استان است.
آرمان عنوان کرد: تمامی فروشندگان در بوفه مدارس کهگیلویه و بویراحمد ملزم به رعایت این طرح بوده و مسئولیت رعایت نکردن چنین مواردی نیز متوجه مدیران مدارس استان است..
وی ابراز داشت: انواع خوراکی های بسته بندی شده قابل عرضه در بوفه مدارس کهگیلویه و بویراحمد باید دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علامت استاندارد، نام و نشانی کارخانه و تاریخ تولید و انقضا باشند.
رئیس واحد بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: متصدیان بوفه مدارس، کادر آشپزخانه، خدمتگزاران و انبارداران مواد خوراکی این استان باید دارای کارت سلامت باشند.
آرمان اظهار داشت: باید فهرست مواد خوراکی قابل عرضه و غیر قابل عرضه در بوفه مدارس کهگیلویه و بویراحمد در معرض دید دانش آموزان این استان قرار گیرد.
وی افزود: دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بوفه مدارس این استان موارد را با شماره تلفن 33222038-074 واحد ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در 2 هزار و 844 مدرسه کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • کدام موادغذایی حاوی سطح خطرناک‌تری از مواد شیمیایی ماندگار هستند؟ چه خوراکی‌هایی را باید کمتر خورد؟