Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته رییس لیون، ماریانو دیاز به رئال مادرید باز نخواهد گشت.

طرفداری- ماریانو دیاز، مهاجم 24 ساله اهل دومنیکن در تابستان از رئال مادرید به المپیک لیون پیوست و اکنون نمایش های درخشانی را برای لیون ارائه می دهد. رسانه ها پیش تر مدعی شدند که زیدان علاقه مند است تا در فصل آینده، ماریانو را به تیمش بازگرداند اما ژان میشل آئولاس، رییس لیون اصرار دارد که رئال مادرید بند بازخریدی در اختیار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از فور فور تو، آئولاس در یک توییت در این خصوص نوشت:

این صحبت ها غلط است و بند باز خرید خاصی برای رئال مادرید برای ماریانو دیاز وجود ندارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)

ثانیه‌شماری لوس‌بلانکوس برای قطعی شدن قهرمانی شماره 36 در لالیگا؛ تیم کارلو آنچلوتی با انرژی مضاعف انتظار بایرن را خواهد کشید.

دانلود (58.3MB)

دیگر خبرها