Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@13:10:12 GMT

3 سال است پرواز نیمه شب از مهر آباد نداریم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۵۵۶۸

3 سال است پرواز نیمه شب از مهر آباد نداریم

مدیرکل فرودگاه مهرآباد اعلام کرد با توجه به اینکه از سه سال پیش با دستور وزیر راه و شهرسازی پروازهای نیمه شب فرودگاه مهرآباد متوقف شده، خبرها در رابطه با ورود فرمانداری تهران و نمایندگان مجلس به این موضوع صحت ندارد.

ایران آنلاین / در طول روزهای گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه در جریان جلسه‌ای جدید با حضور مقامات استان و نمایندگان مجلس بنا شده پروازهای نیمه‌شب فرودگاه مهرآباد متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که علی رستمی مدیر فرودگاه مهرآباد در رابطه با آن اعلام می‌کند که هر چند این جلسه به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برگزار شده، اما با توجه به اینکه پروازها در این فرودگاه در ساعات نیمه شب متوقف شده‌اند، دلیلی مبنی بر ورود فرمانداری و نمایندگان مجلس به این حوزه وجود ندارد.

وی با اشاره به دستور سه سال قبل وزیر راه برای توقف این پروازها اعلام کرد: از همان زمان بنا شد جز پروازهای اضطراری، پروازی VIP و پروازهای با تاخیر مواجه شده‌اند، هیچ پروازی بین ساعات ۱۲ شب تا ۵ صبح در این فرودگاه انجام نمی‌شود و هیچ پرواز برنامه‌ای و غیربرنامه‌ای در این زمان در دستور کار مهرآباد قرار ندارد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: این موضوع با تصمیم‌های نهایی شده از سه سال قبل اجرایی شده و از این رو این صحبت‌های جدید که برای توقف پروازها باید فرمانداری تهران ورود کند، صحت ندارد.

رستمی درباره احتمال افزایش ساعات ممنوعیت پرواز در مهرآباد از ۵ به ۶ صبح نیز اظهار کرد: در هر حال حاضر این موضوع به تصمیم نهایی منجر نشده است و تا زمانی که دستورالعملی در این حوزه تعریف نشود، زمان ممنوعیت پرواز مانند سابق از ۱۲ شب تا ۵ صبح است.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت