Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار همدان میدان‌دار خوبی است و هنر مدیریت استان را داشته و پا به رکاب و پای کار است تا استان از قافله اشتغال عقب نماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی‌اکبر رنجبرزاده بعد از ظهر امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار داشت: برای آینده باید تدابیر عمیق‌تری داشته باشیم و از مشکلاتی که در گذشته با آن مواجه بودیم تجربه بگیریم تا در آینده مجدد با آن برخورد نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبرزاده عنوان کرد: اشتغالزایی تنها از عهده وزارت کار بر‌نمی‌آید و رئیس جمهور باید سطح اختیارات وزارت کار را گسترده کند تا ایشان برای سایر وزارتخانه‌ها نیز سهمیه را مشخص کند و همه وزارتخانه‌ها نیز در این راستا موظف شوند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت‌های گذشته تسهیلات زیادی برای ایجاد اشتغال لحاظ می‌شد اما تسهیلات ارائه شده سال‌های بعد به عنوان مطالبات معوق افراد دریافت‌کننده تسهیلات در نظر گرفته می‌شد و در نتیجه اشتغال پایدار نبود.

رنجبرزاده با بیان اینکه وزیر کار باید نسخه اشتغال استان‌ها را بپیچد و بر آن نظارت نیز داشته باشد، افزود: البته معتقدم وزیر کار به تنهایی قادر به انجام این کار نیست و بعید می‌دانم که بتواند بار این همه مشکلات را به دوش بکشد چرا که این اقدام نیازمند ایده‌های فراتر است ضمن اینکه در استانها نیز این وضعیت وجود دارد.

وی اظهار داشت: دو سه روز مانده بود که استاندار از همدان برود ولی تلاش نمایندگان بر این بود تا استاندار از استان خارج نشود.

نیکبخت میدان‌دار خوبی است و هنر مدیریت استان را داشته و پا به رکاب و پای کار است تا استان از قافله اشتغال عقب نماند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتغال و تولید در کشور جهاد بزرگی است و هنر مدیریت استان این است که تسهیلات و اعتبارات در این حوزه را به طور کامل جذب کند.

رنجبرزاده عنوان کرد: در پاسخ به این سئوال که آیا سرمایه مساوی با اشتغال است باید گفت خیر، بلکه نیازمند مدیریت هستیم و باید بسیج مدیران استان پا به رکاب در این راستا حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه دوست ندارم وارد فضای انتقاد شوم و به دنبال پیشنهاد برای تقویت هستم تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در تلاش برای استفاده از نخبگان در کنار کارآفرینان است و اگر پیوند نخبگان و کارآفرینان با مدیران ماهیانه ایجاد شود به طور قطع موفق می‌شویم.

رنجبرزاده گفت: باید بیرون از استان را دید و نباید دور خود حصار بکشیم ضمن اینکه باید تولیدات خود را وارد عرصه بازار کنیم و اگر از استان‌های دیگر بی‌خبر باشیم نمی‌توانیم محصولات تولیدی استان را عرضه کنیم از این رو ارتباطات بین استانی بسیار مهم است.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علم و دانش خدمات فراوانی به جامعه داشته که این قاعده در استان همدان نیز حکم فرما است.

استاندار همدان بیان کرد: امروز نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است که با متنوع سازی درآمدها و ثابت در این مقوله می‌تواند در پبش بردراهداف خود موثر باشد.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: کیفی سازی امور در دانشگاه باید سرلوحه کارها قرار گیرد در علوم انسانی در این دانشگاه به سمت برندسازی حرکت نماید.

استاندار همدان تصریح کرد: با رعایت تمامی شرایط تاسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان موافق هستم و حمایت خود را در این خصوص انجام خواهم داد.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با متنوع سازی درآمدهای غیرشهری می‌تواند به درآمد پایدار برسد مجموعه مدیریت استان در این مسیر یاری گر این نهاد علمی است.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تاکید کرد: با ساخت شهرک پرواز، دانشگاه آزاد اسلامی همدان در محدوده شهری قرار می‌گیرد و بسیاری از خدمات را شهرداری موظف است به دانشگاه ارائه کند.

خبرنگار: فاطمه عزیزی‌هرمز

انتهای خبر/

کد خبر: 1227277 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان دانشگاه آزاد اسلامی دبیرخانه هیئت امنا

دیگر خبرها

  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • استاندار خراسان رضوی: طرح تحول روستایی محور آبادی روستاها است
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است
  • قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان