Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایش و گرمایش به همراه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک، چینی‌آلات بهداشتی، سنگ‌های تزئینی و دکوراسیون ۲۱ تا ۲۴ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه فردا ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه با حضور استاندار فارس برگزار می‌شود و این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

موسوی ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی برای صاحبان صنایع ایجاد می‌کند تا توانمندی‌ها، محصولات، دستاورد‌های و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات و فرصت‌های تجاری موجود بهره گیرند.

وی بیان کرد: چهاردهمین نمایشگاه کاشی و سرامیک، چینی‌آلات بهداشتی و دکوراسیون نیز ضمن گردآوری صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنایع و تجهیزات کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی از سراسر کشور زمینه تبادل اطلاعات و ارائه جدیدترین تولیدات، دستاورد‌ها و نوآوری‌ها را برای صاحبان این صنایع فراهم می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل صنعت کاشی و سرامیک کشور، ایجاد بستر‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری، آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود بازار، ایجاد رقابت سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
انتهای پیام/ر

برپایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل هاشمی صبح سه شنبه در نشست بررسی طرح های اقتصادی با اشاره به اینکه رویدادهای بزرگ اقتصادی به ویژه نمایشگاه های بین المللی می تواند در ایجاد مراودات اقتصادی و منطقه ای نقش بسیار زیادی ایفا می کند، تصریح کرد: استان مازندران در سال های اخیر در بحث اجرای همایش های سرمایه گذاری موفق بوده و هفت همایش سرمایه گذاری برای مازندران اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری با ۹هزار میلیارد دلار برای مازندران شناسایی شده است، گفت: شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در ایجاد قراردادهای مشترک همکاری اقتصادی و تولیدی موثر خواهد بود.

وی گفت: در همین راستا در سال گذشته مازندران حدود ۱۰ مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان صادر شده است که ارزش اقتصادی آنها ۱۶۵ میلیون دلار بوده است.

هاشمی به نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه استان اشاره کرد و افزود: در سال های اخیر نشست هایی در سطوح بین المللی و مذاکرات با فعالین اقتصادی روسیه و عمان باعث افزایش قراردادهای تجاری خارجی در مازندران شده است.

کد خبر 6092679

دیگر خبرها

  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس