Web Analytics Made Easy - Statcounter

برداشت کنجد از سطح ۷۵ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان جهرم آغاز شده است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، محمد رضا شهابی مدیر جهاد کشاورزی جهرم گفت: سالانه ۹۰ تن کنجد از ۷۵ هکتار از اراضی سطح زیر کشت این محصول در شهرستان جهرم تولید می‌شود.
شهابی افزود: سالانه بیش از ۲۵۰ تن فراورده‌های کنجد همچون ارده، روغن کنجد، کرم کنجد و حلوای کنجد در ۱۳ واحد فراوری سنتی و نیمه صنعتی شهرستان تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این واحد‌های فراوری زمینه اشتغال ۳۹ نفر را بصورت مستقیم فراهم کرده اند.
ایمان مصلی نژاد ، مسئول واحد صنایع جهاد کشاورزی جهرم نیز با بیان اینکه جهاد کشاورزی مجوز راه اندازی دو واحد فراوری کنجد دیگر را در شهرک صنعتی صادر کرده است ،گفت: در راستای حمایت و ایجاد اشتغال در بخش فرآوری جهاد کشاورزی علاوه بر واگذاری زمین به متقاضیان ، تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد نیز در اختیار آنان قرار می‌دهد. دانلود دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه ۸۵ تن گوشت قرمز منجمد

سعید جوادی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : توزیع میزان گوشت که در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها در بازار گوشت بوده است از روز گذشته در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نوسانات افزایشی در قیمت گوشت قرمز و اهتمام ویژه دولت در تامین سبد پروتئین خانوار با قیمت مناسب، سازمان جهاد کشاورزی نسبت به توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد با قیمت مناسب در بازار کرمانشاه اقدام کرده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۶۰ درصد این میزان گوشت در مرکز استان و ۴۰ درصد نیز در سطح شهرستان‌ها توزیع می‌شود، گفت: قیمت گوشت قرمز منجمد وارداتی توزیعی بین ۲۴۰ تا ۲۹۰ هزار تومان شامل قلوه گاه، راسته و ران گوساله است.

جوادی اظهار کرد: یکی از ابزار‌های موثر کنترل قیمت، تزریق گوشت قرمز و سفید منجمد با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌های استان است که از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۹۰۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد توزیع شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز عرضه ۸۵ تن گوشت قرمز منجمد
  • خسارت سرمازدگی به باغات چغاله خفر + فیلم
  • برداشت شکوفه‌های بیدمشک در آذربایجان غربی آغاز شد
  • رونق بیشتر صنعت پرورش بلدرچین شهرستان میبد 
  • ۸ هکتار گیاه دارویی رازیانه در رودان کاشت شده است/ پیش‌بینی برداشت ۳ تن در هکتار
  • آغاز کاشت گیاه دارویی رازیانه در رودان
  • آغاز توزیع میوه شب عید در استان فارس
  • توزیع هزار و ۴۶۷ تن شکر در استان قزوین از طریق سامانه بازارگاه 
  • برداشت انگور نوبرانه در گلخانه خارج از فصل در خلیل‌آباد
  • بازرسی از ۳۶ واحد صنفی و نانوایی در تاکستان