Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصطفی عسکری بیگدلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ممسنی گفت: همزمان با ایام دهه سوم صفر تعداد ۷۱ نفر از زائرین شهرستان‌های رستم و ممسنی برحسب نیت موقوفه معین التجار بوشهری به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این افراد اعزامی نخبگان و حافظان قرآن کریم و مستمندانی بودند که برای بار اول به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شدند، افزود: این زائرین به مدت یک هفته در شهر کربلای معلی و نجف خواهند بود که به آستان مقدس حرم مطهر حضرت سیدالشهداء (ع)، حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) و ابالفضل العباس (ع) مشرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری ادامه داد: هزینه این زائرین یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل موقوفه معین التجار بوشهری فراهم شده است.

حاج محمد معین التجار بوشهری از سال ۱۳۲۲ اموال خود را با نیت خیرات و مبرات، سادات بی بضاعت، اعزام به عتبات عالیات از شهرستان رستم و ممسنی، روضه خوانی و اطعام و حق الزحمه آموزش مربیان قرآن کریم وقف کرد.
انتهای پیام/ر

اعزام زائران بار اولی به کربلای معلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی

سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عملیات اعزام زائران عمره مفرده از دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه اغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و عملیات برگشت زائران هم از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: در این بازه زمانی در سراسر کشور ۵ هزار و ۷۲۰ زائر عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۵۰ درصد این زائرین در قالب ۲۲ پرواز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم خواهند شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از زائرین عمره مسن هستند خدمات ویژه‌ای از نظر ویلچر و تکریم زائرین در فرودگاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون زائر به عتبات عالیات و امامن مقدسه از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) سفر خود را انجام دادند.

چلندری در خصوص وضعیت تاخیر پرواز‌ها گفت: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های هواپیمایی انجام شده، اما تاخیرات دو بخش است بخشی مربوط به تاخیرات عملیانی است و بخشی دیگر مربوط به شرایط جوی است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تاخیر پرواز مربوط به شرایط جوی را کاری نمی‌توان کرد، اما تاخیر‌های عملیاتی هماهنگ شده از هواپیمای جایگزین استفاده شود.

وی گفت: اگر پروازی تاخیر داشته باشد در ترمینال سلام ظرفیت استراحت حدود هزار نفر فراهم است و اگر تاخیر بیشتر از ۶ ساعت شود قطعا به هتل انتقال پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • اعزام اولین گروه از زائرین کرمانشاه به عمره مفرده، پس از ۹ سال وقفه