Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:48:42 GMT

نمایشگاه رسانه های دیجیتال در روزی که گذشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۶۸۵۶

نمایشگاه رسانه های دیجیتال در روزی که گذشت

تهران - ایرنا - یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال صبح امروز درحالی در مصلی تهران آغاز به کار کرد که جنب و جوش غرفه داران بیش از هر چیز دیگر جلب توجه می کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نخستین روز یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال همانطور که پیش بینی می شد بازدیدکنندگان زیادی مثل روزهای نخست هر نمایشگاه دیگری نداشت هر چند در آیین گشایش این نمایشگاه تقریبا مراسم با حضور جمعیت انبوهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخی غرفه های این نمایشگاه هنوز آماده نشده و تعدادی از بانیان همین غرفه ها در نخستین روز برپایی این رویداد، سرگرم آماده کردن آن بودند تا آن را برای روزهای آینده نمایشگاه آماده کنند.
در مجموع نخستین روز برپایی این رویداد چندان جذابیتی برای همین تعداد نه چندان زیاد بازدیدکنندگان نداشت زیرا اغلب غرفه ها تنها به ارائه برشور، کاتالوگ و چیزهایی از این قبیل به آنان پرداختند و کمتر غرفه ای بود که محصولی را به نمایش گذاشته باشد.
حتی برخی از غرفه ها هیچ برشور و کاتالوگی نیز نداشتند و معلوم نیست که چگونه به معرفی و ارائه محصول یا فعالیت خود به بازدیدکنندگان می پردازند، شاید برخی از همین غرفه ها منتظر روزهای آینده هستند تا با افزایش تعداد بازدیدکنندگان، محصولات و کارهای خود را رو کنند تا به جذب مشتری بپردازند.
خیلی از بازدیدکنندگان در غرفه ها بدنبال عین محصول شرکت ها هستند ولی کمتر به نتیجه می رسند. خیلی از بازدیدکنندگان می گویند اگر این شرکت ها در غرفه های خود، به همراه این برشورها محصول خود را هم به نمایش می گذاشتند هم نمایشگاه دارای جذابیت های بیشتری می شد و هم بازدیدکنندگان به محصول مورد نظر خود دست پیدا می کردند.
البته نمایشگاه رسانه های دیجیتال این ویژگی را دارد که بازدید کنندگان می توانند از نزدیک با تولیدکنندگان نرم افزار و دیگر تجهیزات رسانه های دیجیتال در فضای مجازی آشنا شوند و با این رویکرد انتظار می رود با توجه به ماهیت نمایشگاه و جذابیت های فضای مجازی، شبکه های اجتماعی، بازی های رایانه ای و در مجموع رسانه های دیجیتال، که برای بسیاری از شهروندان دارد در روزهای آینده برگزاری این رویداد، شاهد حضور بیشتر بازدیدکنندگان باشیم.
بخش بین الملل یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال هنوز افتتاح نشده اما قرار است با تعداد 15غرفه در روزهای آینده در مصلی تهران گشایش یابد.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال امروز شنبه با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی(ره) تهران آغاز به کار کرد.
در این مراسم از سه دستاورد مهم و جدید تولید شده توسط متخصصان و فعالان حوزه فضای مجازی در زمینه رسانه‌های دیجیتال رونمایی شد.
وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری برای انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های هر روز این رویداد رسانه ای فضای مجازی به شمار می آید.
آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از اهداف این نمایشگاه است.
برگزاری بیش از 120 کارگاه تخصصی و همچنین نشست‌های تخصصی با موضوع فضای مجازی و رسانه های دیجیتال از بخش‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.
یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در بیش از 300 غرفه و در صحن اصلی شبستان مصلای امام (ره) برگزار می شود.
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از 20 تا 27 آبان ‌ماه در مصلی امام‌خمینی(ره) تهران برپا است.
گزارشگر: علی حبیبی ** انتشار: حسن فتحعلی
1569**1568

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مصطفی دهقان گفت: در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی مقرر شده استان‌های با زنجیره ارزش، محصول و یا کالایی در غرفه‌های اختصاصی استان‌ها معرفی کنند.

وی افزود: باتوجه به ایمنکه خوزستان از جمله استان‌هایی است که در توسعه زنجیره ارزش خرما و آبزیان اقدامات بسیار ارزنده‌ای دارد، در این نمایشگاه اقدام به معرفی ۲ زنجیره ارزش خواهد کرد.

دهقان ادامه داد: استاندار خوزستان، جمعی از مدیران استان‌ها و ۵ نماینده ثابت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان می‌گوید: ششمین نمایشگاه اکسپو، امسال برگزار می‌شود و برای دومین سال است که استان‌ها به صورت تخصصی در این نمایشگاه غرفه دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شرکت‌های صادراتی کشور به دنیا است، اضافه کرد: بیش از ۲ هزار غرفه در این نمایشگاه تعیین شده و ۸ هزار شرکت صادراتی درخواست حضور در این نمایشگاه را داشته‌اند.

دهقان گفت: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی توانمند زیادی از استان همچون فولاد خوزستان و پتروشیمی‌ها و ۱۵ واحد صنایع کوچک از شهرک‌های صنعتی و یا چندین واحد تولیدی خوراک آبزیان درخواست حضور در این نمایشگاه را داشتند و نمایندگان اقتصادی، سفیران و مسئولان ۷۰ کشور از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

خوزستان سومین استان صادرکننده کالا در کشور است که ۲۵ درصد ارز آوری ملی را بر عهده دارد.

نمایشگاه اکسپو شنبه هشتم اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه دائمی بین المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا ۱۲ اردیبهشت ماه دایر است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟