Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنده، راهی جام جهانی خواهد شد و دیگری برای حضور در این رویداد، باید چهار سال دیگر شانس خودش را امتحان کند. 

طرفداری- از دور برگشت رقابت های پلی آف جام جهانی، سوئیس در بازل میزبان ایرلند شمالی خواهد بود. در ادامه، وضعیت هر دو تیم را مرور خواهیم کرد. لازم به ذکر است که در دیدار رفت این بازی، سوئیس موفق شد با نتیجه 1-0 از سد حریف خود بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زمان استادیوم تاریخ داور 20:30 به وقت ایران یاکوب پارک یکشنبه | 21 آبان 1396 فلیکس بریش

ترکیب احتمالی هر دو تیم

اخبار هر دو تیم

با نمایش خوب زکریا و زوبر که به جای مهمدی و فرولر وارد ترکیب سوئیسی ها شده بودند، انتظار می رود این تیم نسبت به دیدار رفت، تغییر در ترکیبش ایجاد نکند. سوئیسی ها بدون محروم یا مصدومی به مصاف ایرلند شمالی خواهند رفت و انتظار می رود نسبت به دیدار رفت، تغییر در ترکیب آن ها احساس نشود. 

اما در تیم ایرلند شمالی، کوری اوانز با کارت زردی که به دلیل خطای هند دریافت کرد، در این دیدار غایب خواهد بود. اوانز با خطای هند خود، علاوه بر دادن یک پنالتی، باعث شکست 1-0 تیمش شد. این اتفاقات در حالی رخ داد که به عقیده سرمربی این تیم، اعلام خطای پنالتی بدترین تصمیم ممکن از سوی داور بوده است! جورج سویل که در دیدار روز پنج شنبه، جانشین بلکبرن شده بود، انتظار می رود در این دیدار از ابتدا در ترکیب ایرلند شمالی حضور داشته باشد. دیگر غایب احتمالی ایرلندی ها، احتمالاً استوارت دالاس خواهد بود. وینگر تیم لیدز یونایتد به دلیل برخوردی که در دیدار رفت داشت، احتمالاً در این دیدار حضور نخواهد داشت و در این صورت، جیمی وارد جانشین او خواهد شد. 

نکات آماری

سوئیس در 10 از 11 دیدار اخیرش، به پیروزی دست یافته است. ایرلند شمالی در سه بازی اخیر خود، متحمل شکست شده است. نتیجه احتمالی

سوئیس 1-0 ایرلند شمالی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد

آفتاب‌‌نیوز :

با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می‌تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر قزوین مشخص شد
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • زنوزی: خمس نتوانست ترکیب اصلی تراکتور را پیدا کند
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس