Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: شب گذشته با کسب خبری مبنی بر ورود محموله سنگین مواد افیونی به حوزه استحفاظی شهرستان رشتخوار با یک دستگاه پژو ۴۰۵ پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی این شهرستان وارد عمل شد.
وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی  و شهرستان رشتخوار با کنترل محور‌های مواصلاتی خودرو حامل مواد را بامداد امروز رد زنی و به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده با سرعت زیاد متواری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار کریمی گفت:: پس از دقایقی تعقیب و گریز پژو ۴۰۵ را با بکارگیری قانون سلاح متوقف و در بازرسی از آن ۳۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.
وی ادامه داد: در این عملیات راننده خودرو حامل مواد مجروح که سریعا توسط عوامل اورژانس به صورت تحت الحفظ به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
انتهای پیام//ز. ج.   محموله مواد افیونی در رشتخوار کشف شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند