Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مازندران آخرین با تیم نفت محمود آباد در سال 88 در لیگ برتر والیبال بانوان باشگاههای کشور حضور داشت . علت عدم حضور مازندران در این مدت در لیگ برتر والیبال بانوان ، حمایت نکردن بخش های دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی از تیمداری بانوان در سطح اول والیبال به علت نداشتن پخش تلویزیونی بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس هیات والیبال مازندران در امور بانوان گفت که با فاطمه شعبان خمسه مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران برای قبول سرمربیگری تیم ' بهنمیر ' مازندران در رقابت های پیش رو لیگ برتر والیبال بانوان باشگاههای کشور به توافق کامل رسده اند.
زهره اعتمادی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خانم خمسه از مربیان با دانش والیبال بانوان کشور است که در کادر فنی تیم ملی نیز حضور دارد و تجربه های بالای او می تواند برای تیم بهنمیر مازندران در رقابت های لیگ برتر مفید باشد.
وی ادامه داد : مسئولان این تیم در تلاش برای جذب بازیکنان مستعد بومی و بازیکنان مطرح مازندرانی است که در سال های گذشته در دیگر تیم های لیگ برتری حضور داشتند.
نایب رئیس هیات والیبال مازندران در امور بانوان هدف باشگاه بهنمیر را در سال جاری ایجاد زیر ساخت های لازم برای فعالیت بانوان برشمرد و گفت که خانم خمسه تلاش دارد تا با جذب بازیکنان جوان و مستعد و تشکیل کادر فنی حرفه ای و خوب ، این تیم را به یکی از تیم های شگفتی ساز در لیگ برتر ایران تبدیل کند.
اعتمادی افزود : هیات والیبال مازندران در سال های اخیر توجه و تلاش های خوبی برای جذب حامیان مالی و نیز دعوت از سرمایه گذاران توانمند استان برای حضور تیم های مردان و زنان استان در سطح اول والیبال باشگاه های کشور داشته است.
وی اضافه کرد : به طور قطع هیات والیبال امسال در کنار تیم والیبال بهنمیر به عنوان تنها نماینده مازندران خواهد بود و درحد توان خود برای پیشرفت این تیم کمک خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر بانوان ایران جام شهید محسن حججی اواخر آبان ماه آغاز می شود.
در پانزدهمین دوره این مسابقات که سال گذشته با عنوان جام شهدای منا و با حضور هفت تیم و در ادامه با انصراف یکی از تیم ها با 6تیم برگزار شد ، تیم های بانک سرمایه ، ذوب آهن اصفهان ، دانشگاه آزاد اسلامی ، سایپا تهران ، پارس شیراز و شهرداری تبریز رتبه های اول تا ششم را به دست آوردند.
مازندران در رقابت های فصل جاری لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای کشور با دو تیم کاله آمل و سارویه ساری و سه تیم کاله جوان مازندران، بابلسر و نور در رقابت های لیگ دسته یک والیبال مردان حضور دارد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت

تیم سایپا تهران با خرید امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به لیگ برتر بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال هورسان رامسر که در فصل گذشته لیگ برتر با 12 پیروزی و 14 شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد.

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان، دلایل کناره‌گیری تیم هورسان از حضور در لیگ برتر عنوان شده است.

تیم والیبال سایپا که در فصل گذشته با تنها یک پیروزی و 25 شکست به دسته یک سقوط کرده بود با خرید امتیاز هورسان به لیگ برتر بازگشته است. شنیده می‌شود که خودروسازان تهرانی قصد دارند تیم قابل قبولی را در سال 1403 راهی لیگ برتر کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر