Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@17:15:25 GMT

دردسر رسوایی یک بازیگر برای فیلم آگاتا کریستی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۰۳۵۵

دردسر رسوایی یک بازیگر برای فیلم آگاتا کریستی

بی‌بی‌سی علاوه بر ممانعت از پخش یک فیلم تلویزیونی با بازی اد وستویک، فیلمبرداری یک فیلم دیگر با بازی وی را نیز متوقف کرد.

بی‌بی‌سی دیروز جمعه اعلام کرد فیلمی با اقتباس از رمان آگاتا کریستی با عنوان «امتحان سخت توسط بیگناه» را که اد وستویک در آن بازی کرده، برای اتهام سوءرفتار جنسی که به وی زده شده، روی آنتن نمی‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی این شبکه گفت ادعای جدی علیه اد وستویک مطرح شده و البته او نیز به صورت جدی اینها را رد کرده است.

در ادامه آمده است: بی‌بی‌سی قصد هیچ نوع داوری ندارد، اما تا زمانی که این مورد حل شود، ما فیلم «امتحان سخت توسط بیگناه» را در برنامه پخش قرار نمی‌دهیم.

همچنین گفته شده است: کمپانی تولید مستقلی که کار تولید «طلای سفید» را برای بی‌بی‌سی با بازی اد وستویک در دست ساخت داشت، کار فیلمبرداری را متوقف کرده تا تکلیف این ادعاها روشن شود.

دو زن تاکنون به این بازیگر مرد اتهام سوء رفتار جنسی را وارد کرده‌اند. آریل وین بازیگر سابق در پست فیس‌بوک خود بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن چنین ادعایی مطرح شده است.

این پس از آن مطرح شد که کریستینا کوهن نیز ادعا کرد در سال ۲۰۱۴ از سوی این بازیگر مورد تجاوز واقع شده است.

اد وستویک هردوی این موارد را رد کرده است. این بازیگر ۳۰ ساله بریتانیایی با بازی در سریال «گاسیپ گرل» به شهرت رسید. «دختر شایعه‌ساز» درام نوجوانانه آمریکایی بر اساس سری کتابی با همین نام نوشته شده توسط سسیلی فون زیگسار است که از سپتامبر ۲۰۰۷ به نمایش در آمد. این سریال مجموعه‌ای حول محور زندگی جوانان و بزرگسالان ممتاز در قصبه‌ای از منهتن در شهر نیویورک است.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا

تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076626 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟