Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در آیین اهدای اسناد اراضی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به متصرفان « املاک بنیاد علوی » در بیرجند افزود: در حوزه توسعه روستا و اشتغالزایی تلاش شد کارآفرینان استانی طرح های خود را به استانداری داده، اگر طرح تایید شد به بانک سینا ارائه شود.
وی یادآور شد: در این ارتباط بانک سینا پس از تایید توجیه اقتصادی طرح، از متقاضی ضمانت خواسته و وام را پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در کشور تاکنون 950 طرح اشتغالزایی در استان های مختلف تصویب شد، خراسان جنوبی از استان های پیشتاز است و تاکنون 31 طرح برای این استان تصویب شده و افراد وام خود را نیز دریافت کرده اند.
وی گفت: سرانه اشتغال برای هر طرح اشتفالزایی 10 نفر است و تا کنون 15 طرح در خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده است.
وی تاکید کرد: شان ما خدمت هر چه بیشتر به مردم است، مقام معظم رهبری به خدمت بی منت به مستضعفان و مردم تاکید کرده اند.
نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: بخش قابل توجهی از سند زمین های املاک متصرفان بنیاد علوی بیرجند که مدت 40 سال با مشکل مواجه بود با همکاری بنیاد مستضعفان رفع و به متصرفان واگذار شد.
حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی افزود: این اقدام بنیاد مستضعفان در واگذاری سند به متصرفان اقدامی ارزشمند است و امیدواریم باقی مانده مشکل اراضی هم با سرعت بیشتر رفع شود.
در این مراسم قرارداد واگذاری 14 قطعه از اراضی بنیاد علوی بیرجند به متصرفان اهدا شد.
790 قطعه اراضی متصرفان املاک علوی معروف به اراضی موسوی بیرجند متعلق به بنیاد علوی است که تاکنون 190 قطعه زمین تعیین تکلیف شده و به زودی به افراد واگذار می شود.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*7559*6054*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار- مریم پنجابی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیک بخت ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی بیان داشت: تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان انجام می‌شود.

نیکبخت اظهار داشت: توسعه و ارتقای سلامت در استان با اقدامات پیشگیرانه و حضور مؤثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف، در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است و سومین مأموریت بنیاد، ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تأمین شرایط خاص برای استعدادهای برتر اقشار ضعیف جامعه است.

کد خبر 6089874

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد