Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون‌رئیس‌جمهور گفت: دولت تلاش‌می‌کند راه‌آهن قزوین- رشت را تا قبل از عید سال آینده به مردم گیلان تقدیم کند.

به گزارش ایلنا، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در بازدید از روند ساخت این طرح ملی گفت: راه‌آهن قزوین – رشت با تلاش وزرات راه و شهرسازی و تعهدات مدیران این وزارتخانه تا پایان امسال به بهربرداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه ادامه این راه آهن به سمت انزلی و آستارا نیز در اولویت طرح‌های عمرانی دولت قراردارد، گفت: وجود بنادرانزلی و کاسپین درگیلان و ارتباط با کشورهای همجوار حاشیه خزر ، اهمیت این خط آهن را دوچندان کرده است.

وی همچنین افزود : با اتصال این خط آهن به آستارای جمهوری آذربایجان ، کالاهای صادراتی از کشور هندوستان به مقصد روسیه از این خط آهن ، گذرخواهد کرد.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به تخصیص 78 درصدی اعتبارات باقی‌مانده خط‌آهن قزوین- رشت تصریح کرد : دولت از نظر مالی برای پرداخت اعتبارات این پروژه مشکلی ندارد و آخرین تخصیص این پروژه ملی به مبلغ 90 میلیارد تومان در چند روز گذشته واریز شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد