Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود داودی برگزاری برنامه های آموزشی را از اولویت های اتاق بازرگانی البرز در بحث تجارت خارجی عنوان کرد و گفت: آشنایی کامل با اصول و استانداردهای صادراتی رمز موفقیت فعالان اقتصادی برای حضور در بازارهای صادراتی است.
وی افزود: مکاتبات تجاری به زبان های انگلیسی و آلمانی ، آشنایی با مسائل حقوقی در انعقاد قرارداد های تجاری ، بازاریابی و استراتژی بازارهای رقابتی از جمله دوره های آموزشی اتاق البرز طی سال جاری بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به حضور و استقبال جمعی از تجار و بازرگانان استان از سمینار اخیر آموزشی با عنوان 'بسته بندی کالا در فرآیند بازاریابی' اشاره کرد و افزود: بسته بندی محصول در نیل به اهداف بازاریابی و حضور موثر در فضای رقابتی از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد: بسته بندی علاوه بر سالم نگه داشتن محصول از جنبه های مختلف ارتباطی نظیر رنگ، مواد و اندازه درگسترش ارتباطات تجاری و جذب مشتری نقش موثری ایفا می کند.
وی گفت: جایگاه بسته بندی در فرآیند صادرات، نقش بسته بندی در شکل گیری برند ، اهداف، رنگ، شکل، معماری و تاثیرات متقابل آن در صنعت بسته بندی و صادرات ازجمله محورهای سمینار آموزشی اخیر بود.
استان البرز دارای توانمندی ها و مزیت های اقتصادی بسیاری در بخش های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری است.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074531 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس