Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@12:10:57 GMT

سرمایه‌گذاری مشترک فورد و زوتیه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۰۷۱۷

سرمایه‌گذاری مشترک فورد و زوتیه

خودروسازی آمریکایی فورد و شرکت آن‌هویی زوتیه چین برای سرمایه‌گذاری مشترک در تولید خودروهای برقی توافق کردند.

 به گزارش رویترز این دو شرکت خودروسازی تصمیم دارند به‌طور مساوی در این پروژه مشارکت کرده و در مجموع ۷۵۶میلیون دلار سرمایه‌گذاری کنند. هر دو شرکت سهم برابری در این سرمایه‌گذاری خواهند داشت. کارخانه جدید در ژجیانگ چین تاسیس خواهد شد و به تولید خودروهای تمام برقی کوچک اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات این کارخانه، تحت برند تازه‌ای به جوانان شهرنشین چینی ارائه خواهند شد. قرارداد همکاری فورد و زوتیه، در حاشیه سفر دونالد ترامپ به چین امضا شد. به گزارش دنیای اقتصاد، فورد در بیانیه‌ای اعلام کرد: «افزون بر این قرارداد همکاری برای تولید خودروهای برقی، با مشارکت خودروسازی آن‌هویی زوتیه، بر ارائه راهکارهای نوین حمل‌و‌نقل در چین نیز تمرکز خواهیم کرد.» چین در حال حاضر بزرگترین بازار خودروهای برقی است و با توجه به آلودگی شدید هوای کلان‌شهرهایش، محدودیت فروش خودروهای درون‌سوز را نیز در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد کرد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش قدس آنلاین مهدی ضیغمی اظهار داشت: طبق سیاستگذاری و برنامه های صورت گرفته، سامانه فروش خودروهای وارداتی از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه فعال و خودروهای برقی و وارداتی عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مرحله اول عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تاکید کرد: خودروهای وارداتی بر اساس استمرار سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جاری عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • نسخه برزیلی برای خودروسازی ایران
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند