Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-06@00:12:47 GMT

چرا بهتر است آخرین پرچم‌داران گران‌قیمت را نخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۰۸۰۵

چرا بهتر است آخرین پرچم‌داران گران‌قیمت را نخریم؟

ایتنا- بسیاری از تحلیلگران صنایع تلفن‌های همراه معتقدند که خرید تلفن‌های همراه گران‌قیمت و پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ یک اشتباه و در حقیقت پرداخت هزینه‌ای بیش‌ازحد است. بسیاری از تحلیلگران صنایع تلفن‌های همراه معتقدند که خرید تلفن‌های همراه گران‌قیمت و پرچم‌داران شرکت‌های بزرگ یک اشتباه و در حقیقت پرداخت هزینه‌ای بیش‌ازحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از gizmodo، پرداخت هزینه هزار دلاری برای خرید تلفن‌های همراه هوشمند شاید چندان آسان نباشد اما سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا به این دستگاه‌ها نیاز داریم؟
گروهی از کارشناسان تلفن‌های همراه هوشمند معتقدند که نباید به سراغ پرچم‌داران گران‌قیمت برویم زیرا به‌غیر از قیمت بسیار بالا دلایلی برای عدم خرید این تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد که شاید خریداران را از تصمیمشان بازگرداند.
 
برای مثال این دسته از تلفن‌های همراه هوشمند قابلیت ویژه و چندان خاصی ندارند و عملکرد آنها نسبت به نسخه‌های قبلی‌شان تنها اندکی بهبود یافته است اما قیمت در نظر گرفته شده برای این دستگاه‌ها بسیار زیادتر است.
 
هزینه تعمیر این دستگاه‌ها بسیار بالا است و اگر آسیبی به بخش‌های مختلف آن به‌ویژه صفحه نمایش گجت یادشده برسد باید هزینه بسیاری برای تعمیر آن متقبل شد.
 
همچنین بسیاری از نرم‌افزارهای پرکاربرد امروزی در حال حاضر بر روی نسخه‌های نه‌چندان به‌روز دستگاه‌های هوشمند به‌راحتی اجرا می‌شوند و این امر، شما را از خرید دستگاهی به‌روز و البته گران‌قیمت بی‌نیاز می‌کند.
 
همچنین با نگاهی اجمالی به تلفن‌های همراه هوشمند میان‌رده متوجه می‌شویم که عملکرد، باتری، دوربین و نسخه اندروید به‌کار رفته بر روی آنها نسبت به تلفن‌های میان رده گذشته بسیار بهتر شده است و می‌توان آنها را نیز جزو گزینه‌های خریدمان در نظر بگیریم.
 
با این‌ حال عدم وجود قابلیت‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم یا انیموجی در بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار نسل گذشته و میان رده‌ها موجب شده است که بسیاری به خرید پرچم‌دارها روی بیاورند.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید

سرهنگ فدائیان ۱۶ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فناوری، امروزه بسیاری از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام بوده و این خدمات از روش‌های گوناگونی مانند اینترنت بانک، همراه بانک و... قابل دریافت است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مجرمان سایبری با طراحی همراه بانک‌های جعلی بدافزار و قرار دادن نرم‌افزار‌ها در منابع نامعتبر مبادرت به دسترسی غیرمجاز به گوشی تلفن همراه و کارت بانکی کرده و اقدام به سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان می‌کنند.

سرهنگ فدائیان خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از این اقدام، حتما تلفن همراه خود را به آنتی ویروس معتبر تجهیز کرده و به طور مستمر آن را به روز رسانی نمایند. همچنین باید توجه داشته باشند که اطلاعات مهم مانند رمز اول کارت‌ها، کلمه عبور سامانه‌های بانکی، cvv ۲ و تاریخ انقضای کارت را بر روی گوشی تلفن همراه دخیره نکنند.

سرهنگ فدائیان به شهروندان توصیه کرد: برای نصب اپلیکیشن‌های بانکی حتما از سکو‌های عرضه نرم افزار موبایلی داخلی و یا سایت‌های رسمی بانک‌ها اقدام و از دریافت و نصب اپلیکیشن‌های آلوده که اکثرا لینک آن‌ها توسط مجرمان سایبری از طریق ارسال پیام و یا پیامک‌ها به وسیله پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای شما ارسال می‌شود، اکیدا خودداری کنید.

رئیس پلیس فتا استان سمنان از شهروندان خواست: در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ و یا سایت پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم