Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجای باشگاه خبرنگاران جوان،روبرتو اسپادا برادر کارمین رئیس یک باند مافیا در ایتالیا حین گفتگو با یک خبرنگار به نام دنیل پیرونسنزی از سوالات او کلافه شد و واکنش شدیدی به این موضوع نشان داد.

روبرتو اسپادا پس از اینکه دیگر نتوانست عصبانیت خود را کنترل کند، ناگهان با سر خود ضربه بسیار محکمی به بینی بینی خبرنگار وارد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه دنیل پیرونسنزی از ضربه شوکه شد و سعی کرد از این مرد خطرناک دور شود، روبرتو با یک میله آهنی به سمت او حمله ور شد و با یک ضربه بینی دنیل را شکست.

پس از خبرنگار نوبت به فیلمبردار رسید که مورد حمله این خلافکار قرار بگیرد و بعد از فرار این دو نفر چهره خونین خبرنگار در فیلم دیده می شود.

گفتنی است خود روبرتو نیز سابقه اخاذی و فعالیتهای مافیایی دارد، همچنین لازم به ذکر است این حادثه در منطقه «Ostia Antica» ایتالیا رخ داده است.

در آخر ناگفته نماند که روبرتو و برادرش از طرفداران پر و پا قرص یک جنبش محلی افراطی با عنوان کاساپوند هستند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

شکستن بینی یک خبرنگار توسط برادر رئیس باند مافیا در ایتالیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی پائولو و دنیل مالدینی به فاصله 33 سال مقابل کالیاری تحت هدایت رانیری

تیم رانیری به فاصله سه دهه از پدر و پسر مالدینی گل خورده است.

دیدار مونتزا و کالیاری در هفته ۲۹ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری 1-0 مونتزا به پایان رسید. دنیل مالدینی تک گل تیم میزبان در این دیدار را به نام خود ثبت کرد.

به نقل از اوپتا؛ در اتفاقی جالب و تاریخی، کالیاری تحت هدایت کلودیو رانیری از پدر و پسر مالدینی گل دریافت کرده است. در سال 1991، پائولو مالدینی در جریان دیدار میلان و کالیاری در سری آ موفق به گلزنی شد. رانیری جوان که در آن زمان فقط 39 سال داشت، سرمربی کالیاری بود. اکنون 33 سال بعد، رانیری پس از ماجراجویی گسترده در لیگ های مختلف اروپایی، در 72 سالگی دوباره سرمربی کالیاری است. تیم او مقابل مونتزا مغلوب شد و تک گل این بازی را پسر پائولو مالدینی یعنی دنیل مالدینی به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید برادر امام خمینی به انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در خمین
  • قهرمانی دوباره کارلوس آلکاراس در مسترز ایندین ولز
  • ضرورت پایبندی اتحادیه اروپا به تعهدات بین‌المللی
  • گلزنی پائولو و دنیل مالدینی به فاصله 33 سال مقابل کالیاری تحت هدایت رانیری
  • درگیری خطیر با پیشکسوت استقلال سر بلیت دربی
  • گل تماشایی دنیل مالدینی از روی ضربه آزاد به کالیاری (مونتزا - کالیاری)
  • ملاقات و خوش و بش سادیو مانه و روبرتو فیرمینو پس از پایان دیدار النصر و الاهلی / فیلم
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال: برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!
  • وزیر خارجه ایتالیا: اعزام سربازان ناتو به اوکراین به معنی شروع جنگ جهانی سوم است
  • ایتالیا: ورود ناتو به اوکراین خطر جنگ جهانی سوم را در پی دارد