Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@15:55:12 GMT

روش‌های مدرن سرزنش طارمی: از شريعتی عبور نكن!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۱۳۹۹

روش‌های مدرن سرزنش طارمی: از شريعتی عبور نكن!

مهدی طارمی ، دم‌دست‌ترین سیبل در فوتبال ایران به شمار می‌رود و هر کس از هر جایگاهی تلاش به خرج می‌دهد تا به سهم خودش، تیرهای زهرآلود طعنه‌آمیز و کنایه‌آلود را به طرف این فوتبالیست پرتاب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ، دم‌دست‌ترین سیبل در فوتبال ایران به شمار می‌رود و هر کس از هر جایگاهی تلاش به خرج می‌دهد تا به سهم خودش، تیرهای زهرآلود طعنه‌آمیز و کنایه‌آلود را به طرف این فوتبالیست پرتاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی حتی در توئیتر، از موج سرزنش‌ها در امان نیست. فوتبالیستی که ناگهان سر از ترکیه درمی‌آورد، ناگهان به تهران برمی‌گردد و ناگهان تصمیم می‌گیرد با هزینه لازم برای تسویه حساب با ریزه‌اسپور برای خودش پورشه بخرد، باید آماده انتقاد و کنایه باشد اما نهیب‌زدن به جملات کوتاه او در توئیتر، سختگیرانه و حتی بیمارگونه به نظر می‌رسد. یک توئیت ساده از سوی او، شوخی حسین ماهینی، علاقه وافر خانم بازیگر به دیده شدن از طریق شایعات و ادبیات مریض برادر این سلبریتی زن، شرایطی را به وجود آورده تا مهدی طارمی به حاشیه‌سازی در اردوی تیم ملی متهم شود.

جالب اینجاست که عده‌ای حتی به متن توئیت او خرده گرفته‌اند و از این بازیکن ملی‌پوش خواسته‌اند تا به جای تماشای عاشقانه زیبایی‌های یک زن، چارچوب دروازه را ببیند و موقعیت‌های گلزنی را هدر ندهد. حالا دیگر حتی نقل قول از جرج برناردو شاو و ویلیام شکسپیر نیز برای ستاره شماره ۹ پرسپولیس عواقب ناخوشایندی خواهد داشت. حتی ممکن است گروهی از راه برسند و از این بازیکن درخواست کنند به جای نفس کشیدن، حواس‌اش را به فرصت‌های گلزنی بدوزد و به جای عبور از خیابان شریعتی، از مسیرهای جایگزین تردد کند تا یک وقت خیال استفاده از جملات قصار به ذهن‌اش نرسد!‌

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901014

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود