Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@11:01:16 GMT

تلاش سگ مهربان برای نجات بچه گوزن در دریا + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۱۴۲۸

تلاش سگ مهربان برای نجات بچه گوزن در دریا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: سگ ها به وفاداری و قدردان و همراه بودن با انسان بودن مشهور هستند و به همین خاطر است که یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی ه شمار می روند این مهربانی را در این ویدئو در برابر یک بچه گوزن لمس خواهید کرد .

حجم ویدیو: 7.51M | مدت زمان ویدیو: 00:01:01 دانلود ویدیو

جدیدترین مصداق گذشت و مهربانی سگ ها، ویدئویی است که در ادامه این مطلب برایتان درج کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم مشاهده خواهید کرد که یک سگ خانگی با دیدن صحنه غرق شدن بچه گوزن در آب، حتی یک ثانیه هم معطل نکرده و سریعا به درون آب پریده و او را نجات می دهد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود. جانب احتیاط را رعایت کنید، مراقب جوانب کارتان بوده و با اندیشه عمل کنید.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

میان دو یا چند نفر از نزدیکان، که با یکدیگر قهر بوده اند، آشتی، صلح و سازش دوستانه خواهد شد / در زندگی زناشویی شما گرمی و شور و اشتیاقی وصف ناپذیر پدید خواهد آمد.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

اگر در تصمیمی تردید و دو دلی داید، در انجام آن کمی درنگ و تاخیر نمایید؛ و در زمانی مناسب‌تر و در شرایطی آرام‌تر تصمیم خود را بگیرید. / در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

یک دلواپسی و نگرانی از شما می‌گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد. یک شادی بسیار بزرگ از صحبت‌هایی که با یک آقا انجام می‌دهید دارید.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود.  با آشفتگی و اغتشاش‌های فکری خود را درگیر نسازید، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است / یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

شادی‌های قلبی شما، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد. در یک شادی قرار خواهید گرفت، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید. رفتن یا نرفتن به این جشن، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مهر

برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی، به نزد پزشک خواهید رفت. برای انجام کاری قانونی به نزد وکیل تا قاضی خواهید رفت. به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / پیشرفت و ترقی فوق العاده‌ای درباره هدف خود خواهید داشت / به آموختن حرفه‌ای جدید خواهید پرداخت.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند / یک سند یا قرار داد تجاری و قانونی بزرگ را امضا خواهید کرد و با امضای این سند یا قرارداد تغییرات مثبت زیادی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید، بدست خواهید آورد. بزودی تغییراتی ایجاد خواهد شد که باعث خوشحالی و خشنودی شما خواهد بود.  دور همی یا مهمانی و شادی‌های خانوادگی، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / شخصی نسبت به پیمان دوستی خود با شما وفادار است و صمیمیت خود را حفظ خواهد کرد؛ و برای ادامه این صمیمیت تلاش می‌کند.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود. شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید. / یک کادو دریافت می‌کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

از شخصی که بسیار او را دوست می‌دارید سخنی می‌شنوید که بسیار منتظر آن هستید / در باره یک مساله یا در یک مشاجره تنش و اضطرابی زود گذر خواهید داشت. / روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت. شخصی برای شما قدم خیری خواهد برداشت که در زندگی فردی و اجتماعی شما بسیار موثر است و شما را به آرامش لازم خواهد رساند و باید قدر دان لطف و محبت او باشید.

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

از عشق‌های مجازی و شرارت‌های آن بر حذر باشید. از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نا مساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد شد؛ و جای آن را سلامتی و تندرستی کامل خواهد گرفت.

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • بی مهری و مهربانی دو روی سکه ما با زمین
  • فال شمع روزانه امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • فال شمع روزانه امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • ساختمان قرن هفدهمی بورس دانمارک در آتش سوخت/ تلاش برای نجات نوتردام کپنهاگ (فیلم)
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند