Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش تکواندوی ایران مدت‌هاست از روز‌های اوج خود فاصله گرفته وبه کونه‌ای عمل می‌کند که گویا فکرش درگیر تکواندو نیست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، «سونامی»؛ این لقبی است که دوستداران تکواندو را یاد فرزان عاشورزاده می‌اندازد. ملی‌پوش جوان و موفقی که پیش از المپیک ریو یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران محسوب می‌شد، اما غرور مانع از موفقیت او در بزرگترین رویداد دوران ورزشی‌اش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یکسال از آن چند ثانیه پایانی نحس نخستین مسابقه فرزان در المپیک ریو می‌گذرد، اما گویا او هنوز در شوک بسر می‌برد!

واقعا مشکل فرزان در آن مدت چه بود که از بیژن مقانلو سرمربی وقت تیم ملی اجازه گرفت تا در فاینال گرندپری و جام جهانی حضور نداشته باشد. چرا تنها به دلیل مسائل مالی حاضر به قرارداد بستن با تیمی در لیگ نشد؟

سونامی که زمانی به کمتر از طلا راضی نمی‌شد در حال گذراندن بدترین روز‌های ورزشی خود بود که هدایت تیم ملی به مهدی بی‌باک سپرده شد. قرار بود ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی کره جنوبی در آن دوران طبق درخشش در تورنمنت تدارکاتی یونان و انتخابی‌ها (البته در برخی اوزان) برگزیده شوند. فرزان عاشورزاده در تورنمنت یونان در همان دور نخست با نماینده رژیم صهیونیستی هم قرعه شد که مقابل او حاضر نشد، اما محمد کاظمی هم وزن او در این تورنمنت به مدال طلا رسید. با توجه به شرایط موجود باید کاظمی عازم رقابت‌های جهانی می‌شد، اما باز هم شانس به فرزان داده شد و او نیز نتوانست در میدان جهانی به مدال برسد.پس از آن هم فرزان تنها در گرندپری مراکش به مدال برنز رسید و هیچگاه به همان سونامی پیش از المپیک ریو تبدیل نشد.

حال سوال اینجاست ملی‌پوشی که در یکسال گذشته عملکرد موفقی نداشته چرا باید همواره پای ثابت اردو‌های تیم ملی باشد و به هر رقابتی که دلش می‌خواهد اعزام شود؟ آیا زمان آن نرسیده که شانس را به یک تکواندوکار کم حاشیه بدهیم تا خودی نشان دهد؟ واقعا تیم ملی تکواندو تا چه زمانی می‌خواهد با یک ترکیب تقریبا قابل پیش‌بینی در رقابت‌ها حضور پیدا کند و نتیجه نگیرد؟

بی تردید خود فرزان بیش از هر کس دیگری به این نکته واقف است که مدت‌هاست فکرش درگیر تکواندو نیست و باید هرچه زودتر به خودش بیاید تا در عین جوانی به دست فراموشی سپرده نشود. تافته جدابافته بودن و قرارداد نبستن با تیم‌های لیگ برتر و یک مسابقه در میان مرخصی گرفتن از کادر فنی و تکیه به رنکینگ و افتخارات گذشته نمی‌تواند امروز عاشورزاده را بسازد. فرزان نیاز به شوک مثبت دارد، شوکی که بهتر است از سوی کادر فنی تیم ملی به او داده شود تا شاید سونامی تکواندو باز هم به روز‌های اوج خود بازگردد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که اختلافات شدیدی میان سران سرویس‌های جاسوسی-امنیتی رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم وجود دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: سران نهادهای امنیتی می‌گویند نتانیاهو نمی‌خواهد مسائل مهم را نهایی کند.

روزنامه صهیونیستی مذکور اضافه کرد: این افراد از نتانیاهو می‌خواهند مساله عملیات در رفح، اسرای اسرائیلی و اوضاع بعد از جنگ در نوار غزه را یکسره و نهایی کند.

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از وجود اختلافات میان نتیانیاهو و آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا است به طوری رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند جلسه میان نتانیاهو و بلینکن در اراضی اشغالی بیشتر از زمان مشخص شده طول کشیده است.

این رسانه‌ها طولانی شدن نشست میان دو طرف را به دلیل وجود اختلافات گسترده بین نتانیاهو و بلینکن دانستند.

وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به اراضی اشغالی تاکید کرده که واشنگتن نمی‌تواند از حمله رژیم صهیونیستی به رفح حمایت کند. رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند که بلینکن سخنان نتانیاهو را در خصوص حمله به رفح کوچک و بی اهمیت شمرده است.

کد خبر 6095315

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی
  • جذب محقق پسادکتری در پژوهشگاه دانش‌های بنیادی
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا