Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در مرحله رفت پلي آف جام جهاني، دانمارک و ايرلند به تساوي بدون گل رضايت دادند و اسپانيا در ديداري دوستانه، کاستاريکا را با پنج گل در هم کوبيد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، دو تيم دانمارک و جمهوري ايرلند، در مرحله رفت پلي آف جام جهاني 2018 روسيه، در ورزشگاه پارکن به قضاوت ميلوراد مازيچ، به مصاف هم رفتند که اين بازي حساس در نهايت برنده اي نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم مارتين اونيل با دفاع سنگين خود، در نهايت با دست پر و نتيجه دلخواه به خانه بر مي گردد.
بازي تا دقيقه 10 آرام دنبال شد تا اينکه تيم دانمارک در بهترين فرصت خود، با درخشش راندولف، دروازه بان ايرلند، براي دو بار پياپي از گلزني باز ماند. در ادامه شوت هاي اريکسن چند بار دروازه تيم ميهمان را تهديد کرد. ايرلند تا پايان نيمه اول کاملا در لاک دفاعي بود تا اينکه در دقيقه 45، کريستي در يک حرکت انفجاري با اشمايکل تک به تک شد اما در آخر موفق به گلزني نشد.
نيمه دوم به شدت کند و فاقد جذابيت دنبال مي شد. تا دقيقه 60 عملا توپ به محوطه جريمه ها حتي نزديک هم نشد. تا اينکه تيم اونيل، روي يک ضربه آزاد، فرصت نسبتا خوبي را از دست داد. در دقايق پاياني، دانمارک که نمي خواست بدون گل زده به دوبلين برود؛ بر فشار خود افزود و چند موقعيت خوب گلزني روي دروازه ايرلندي ها ايجاد کرد اما اين فرصت ها يکي پس از ديگري از دست رفت تا بازي با نتيجه 0-0 به پايان برسد.

اسپانيا موفق شد با ارائه يک بازي برتر، کاستاريکا را در بازي دوستانه خود شکست دهد. خط دفاعي کاستاريکا اشتباهات فردي زيادي مرتکب شد و اسپانيا مانند قبل يک تيم منسجم و بي رحم بود. دقيقه 6، داويد سيلوا از سمت راست توپ را به صورت زميني به محوطه جريمه فرستاد و پس از تعلل مدافعان، جوردي آلبا از راه رسيد و با يک ضربه پاي چپ دقيق توپ را گوشه پايين دروازه کاستاريکا فرستاد. دقيقه 23، باز هم داويد سيلوا اين بار از سمت چپ توپ را به صورت زميني روي دروازه کاستاريکا فرستاد، دروازه بان اثر ناقصي روي توپ گذاشت و موراتا با حضور به موقع در دهانه دروازه با يک ضربه پاي چپ دروازه را باز کرد.  دقيقه 51، اشتباه دو مدافع کاستاريکا در دفع توپ، باعث شد داويد سيلوا درون محوطه جريمه صاحب موقعيتي عالي شود و او با يک ضربه پاي راست توپ را به گوشه دروازه زد.
دقيقه55، دروازه بان کاستاريکا توپ را در شروع مجدد از کنار دروازه، به دفاع خود سپرد و داويد سيلوا با يک تکل، صاحب توپ شد، به سمت محوطه جريمه حرکت کرد و گل چهارم تيمش را به ثمر رساند. دقيقه 71، آندرس اينيستا توپ را در ميانه ميدان به دست آورد و با يک حرکت فوق العاده خودش را به پشت محوطه جريمه حريف رساند و با يک شوت پاي راست گل پنجم تيمش را به زيبايي ثمر رساند.


در قاره آفريقا، مراکشي ها بعد از 20 سال مي توانند دوباره در جام جهاني حاضر شوند. دو گل مراکش در اين بازي را نبيل ضرار و مهدي بن عطيه به ثمر رساندند. مراکش آخرين بار در جام جهاني 98 فرانسه، در مهمترين تورنمنت فوتبال جهان حاضر بود و با 4 امتياز در مرحله گروهي، توجه فوتبال دوستان را به خود جلب کرد. در ترکيب کنوني مراکش، نام بازيکناني همچون مهدي بن عطيه(يوونتوس)، اشرف حکيمي(رئال مادريد)، نبيل ضرار(فنرباحچه)، نوردين آمرابات(لگانس)، حمزه منديل(ليل)، سوفيانه بوفال(ساوتهمپتون)، امين حاريث(شالکه)، حکيم زياش(آژاکس)، کريم ال احمدي(فاينورد)، زهير فضال(بتيس) و هاشم مستور(ميلان)، ديده مي شود.

تونس نيز در ديدار حساس امشب با ارائه يک بازي محتاطانه، يک مساوي از ليبي گرفت تا با 14 امتياز بعد از 12 سال به جام جهاني برسد. جمهوري دموکرات کنگو با وجود پيروزي 3-1 برابر گينه، با 13 امتياز دوم شد و از رسيدن به جام جهاني بازماند. اين پنجمين حضور تونس در جام جهاني است. آنها پيش از اين در تورنمنت هاي 1978، 1998، 2002 و 2006 در جام جهاني بازي کرده اند. تونس هرگز از مرحله گروهي جام جهاني بالا نيامده است اما در تورنمنت 78 با يک برد و يک مساوي حذف شد. با صعود تونس، مراکش و سنگال، اين سه تيم به همراه مصر و نيجريه، 5 نماينده قاره آفريقا در جام جهاني خواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه