Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان، در اولین سفر شهرستانی خود به پایتخت تعزیه ایران رفت از ضریح امامزادگان دختران بکر از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) در روستای قودجان شهرستان رونمایی و پرده برداری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محسن مهرعلیزاده، عصر دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان خوانسار با ابراز خرسندی از اینکه در نخستین سفر شهرستانی خود به شهر دارالمؤمنین خوانسار آمده است افزود: به زودی سفری هم به شهرستان گلپایگان خواهم داشت،

وی اظهار کرد: روحیه تلاش و سخت کوشی، تدین و ایمان مردم این شهر قابل ستودنی است که در مقایسه با میانگین کشوری از نظر اخلاقی، فکری، فرهنگی، اعتقادی، مسائل اجتماعی و امنیتی یکی از شهرهای نمونه است و این موضوع به تدین و ایمان مردم و سابقه دیرینه فرهنگی شهر برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اصفهان گفت: مسؤولان ارشد شهرستان در مسیر برنامه‌های نظام مقدس و دولت عمل کرده و درخواست‌ها و تقاضاهای مردم را با برنامه‌ریزی دنبال ‌کنند قطعأ مردم قدردان خواهند بود.

وی در ادامه بیان کرد: تونل بوئین -میاندشت پس از سه تا چهار ماه توقف به دلیل پرداخت نشدن هزینه‌های پیمان‌کاران، با تامین شدن اعتبارات از هفته آینده شروع به کار خواهد کرد.

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه به مسؤولان و مدیران سطح استان تأکید دارم که پیگیر پروژه‌ها باشند نه ردیف بودجه جدید، گفت: سد باغکل به صورت جدی پیگیری شود و فرماندار به صورت لحظه‌ای گزارش پیگیری‌ها را بدهد تا کار انجام شود.

وی تصریح کرد: پیمانکار راه دامنه به خوانسار مسؤولیت کمربندی شهرستان را برعهده گرفت و حداقل تا 18 ماه آینده به پایان می‌رسد چرا که امکانات و نیروی انسانی موجود است.

استاندار اصفهان، ادامه داد:  استفاده از ظرفیت‌های موجود راه درست پایان یافتن پروژه‌ها است که با کمی هماهنگی می‌توان صورت آن را داد، این پروژه‌ها نباید این مدت زمان می‌برد.

وی همچنین از آماده شدن نخستین طرح آمایش شهرستان های استان خبر داد.

به گفته وی، این طرح که بر اساس نیازها، بافت جمعیتی و جغرافیایی و شاخصه های مختلف تهیه شده است، بزودی اجرایی خواهد شد.
وی افزود: سازمان برنامه و بودجه استان می تواند بر اساس معیارهای این طرح راهکارهای توسعه هر شهرستان را ارائه دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • استقرار ادارات در شهرستان فرخشهر در دستور کار قرار گیرد
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند