Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@13:43:58 GMT

عاشق کيست با صداي شهرام ناظري منتشر مي‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۲۵۷۹

عاشق کيست با صداي شهرام ناظري منتشر مي‌شود

خبرگزاري آريا - آلبوم موسيقي «عاشق کيست» به مناسبت هزاره «بوسعيد» به آهنگسازي امير پورخلجي و به خوانندگي شهرام ناظري فردا رونمايي مي‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران پويا، مراسم رونمايي آلبوم موسيقي «عاشق کيست» به مناسبت هزاره «ابوسعيد ابوالخير»؛ به آهنگسازي و رهبري ارکستر امير پورخلجي، به خوانندگي شهرام ناظري، با همکاري ارکستر سمفوني متروپليتن پراگ در کشور جمهوري چک به تهيه‌کنندگي اردوان جعفريان فردا در فرهنگسراي نياروران تهران برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين آلبوم توسط شرکت موسيقي «ايران گام» و پخش «هنر شهر»؛ روز دوشنبه 22 آبان 1396 در سراسر کشور منتشر مي‌شود و در اختيار علاقمندان به موسيقي قرار خواهد گرفت.
بيشتر بخوانيد: کنسرت شهرام ناظري در قوچان لغو شد
آلبوم موسيقي «عاشق کيست» بر اساس رباعيات بوسعيد؛ 13 قطعه موسيقايي را شامل مي‌شود که عبارتند از: «عشق تو» به مدت 3:12، «در سلسله» به مدت 2:34، «در دل» به مدت 3:36، «عاشق کيست» به مدت 4:47، «خرقه خون آلود» به مدت 2:02، «آفتاب» به مدت 3:04، «اينترلود» به مدت 1:14، «عاشق» به مدت 2:56، «اميد وصال» به مدت 5:51، «گفت‌وگو» به مدت 2:58، «اي عشق» به مدت2:53، «خاک» به مدت 2:49 و «باده شوق» به مدت 4:05.
بيشتر بخوانيد: آوازخواني کُردي شهرام ناظري در خانه تنبور + فيلم
صدابرداري آلبوم موسيقي «عاشق کيست» در استوديو موسيقي تلويزيون دولتي چک توسط «پاول ريدوسکو» با همکاري «رومن اسکلنار» دستيار صدابرداري و «مارکتا يانوکووا» ناظر ضبط ارکستر، ضبط آواز در استوديوي شخصي آهنگساز و همچنين ميکس نهايي و مسترينگ آن توسط امير پورخلجي انجام شده است. مسعود زارع‌زاده طراح گرافيک، علي مقدم‌حيدري خطاط، عکاسان پرتره: مهرداد اميني
(پرتره استاد شهرام ناظري)، فرشته عدلي (پرتره آهنگساز)، عکاس ارکستر: ياکوب زک و همچنين نيما فردوسي دستيار تهيه آن را برعهده داشته است.
بيشتر بخوانيد:‌ در افتتاح خانه تنبور مطرح شد: «شهرام ناظري» نيازي به عنوان «شواليه» ندارد+عکس و فيلم
امير پورخلجي در سال 1361 متولد شد و موسيقي را از کودکي با نواختن ويلن آغاز کرد. سپس تحصيلات موسيقي خود را در هنرستان عالي موسيقي تهران با ساز ويولا ادامه داد و پس از پايان تحصيل در مقطع کارشناسي، وارد دانشگاه هنر شد و در سال 1388 در رشته آهنگسازي در مقطع کارشناسي ارشد فارغ‌التحصيل شد. وي در آهنگسازي آثارش همواره به عوامل اقليمي، تاريخي، اساطيري و فرهنگ بومي مي‌انديشد. از ديگر آثار وي مي‌توان به؛ «سوئيت سمفوني آرش کمانگير»، اجرا و ضبط شده توسط ارکستر سمفونيک اوکراين، رهبري ارکستر فيلارمونيک بلغارستان و اجرا و ضبط کنسرتو پيانو شماره 2 اثر راخمانينف، «اپراي حافظ»، «سوئيت پارسي براي ارکستر زهي»، «کنسرتو براي ويولا و ارکستر» اشاره کرد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر