Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@12:15:56 GMT

برخورد پژو پارس با تیر چراغ برق حادثه آفرید + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۲۸۱۰

برخورد پژو پارس با تیر چراغ برق حادثه آفرید + تصاویر

برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با تیر چراغ برق در شهریار حادثه آفرید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین، برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شهریار کهنز با تیر چراغ برق منجر به مصدوم شدن سرنشینان خودرو شد.

احمد کریمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان شهریار در این ارتباط به پایگاه اطلاع‌رسانی راه مبین گفت: طی تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهریار، برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با تیر چراغ برق در محور کهنز _ شهریار گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با اعلام این خبر آتش نشانان ایستگاه های ۷۰۱ کهنز و ۱۰۱ مرکزی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

کریمی عنوان کرد: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تخطی از سرعت مجاز به شدت با تیر چراغ برق برخورد کرده که هر چهار سرنشین خودرو در داخل آن محبوس شده‌اند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان شهریار افزود: ماموران آتش‌نشانی با ایمن‌سازی محل حادثه اقدام به خارج کردن سرنشینان خودرو کرده و مصدومان را به مراکز درمانی اعزام کردند.

 

انتهای پیام/ م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری امروز چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر روز دوشنبه، سوم اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک  کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت،  متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • برق گرفتگی در مریوان حادثه آفرید
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید