Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@02:25:13 GMT

درد و دل غلامرضا صنعتگر با مردم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۳۶۳۱

خواننده موسیقی پاپ کشورمان که این روزها در بستری بیماری است در واکنش به انتشار اخباری غیررسمی درباره مراسم گلریزان برای وی توضیحاتی را ارائه داد. ناطقان: غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان که این روزها در بیمارستان بستری است در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن قدردانی از مخاطبان و طرفدارانش که پیگیر وضعیت جسمی او هستند، توضیح داد: بیش از چهارده سال است که درگیر بیماری هستم و باافتخار اعلام می‌کنم که در این مدت بر اساس داشته های خودم و تلاش شبانه روزی خانواده عزیزم برای انجام مراحل درمانی اقدام کردم و اگرچه در این مدت هم سختی های بسیاری را متحمل شدم اما همه کوشش خود را انجام دادم تا با عزت و شرف به زندگی ام ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خواننده بیان کرد: ولی وقتی می فهمم برخی افراد به بهانه دلسوزی که به اعتقاد من نشان از دلسوزی نیست، مطالب آزاردهنده ای را منتشر می‌کنند خیلی دلخور می‌شوم. مثلا در جایی می نویسند «برای فلانی مراسم گلریزان بگیرید» در حالیکه اگر لحظه ای با خود تعمق و تفکر کنند و به افق نگاهشان وسعت دهند مفهوم حمایت هنری را درک خواهند کرد ضمن اینکه شان هنرمند هم حفظ شده و همراهی دلسوزان واقعی هم نمایان می شود.
وی ادامه داد: من تا آخر عمرم به همین راهی که رفتم ادامه خواهم داد و در این راه از همه افرادی که دلسوزانه همراهم بودند و از همیاری های معنوی خود دریغ نکردند قدردانی می کنم ولی از همه خواهش می کنم به نام غلامرضا صنعتگر دست به حرکتی نزنند که نه تنها مورد رضایت بنده نیست بلکه باعث تشدید آلام روحی و جسمی من خواهد شد.
صنعتگر در پایان گفت: ضمن اینکه برگزاری هر نوع مراسم گلریزان و مواردی از این دست از جانب بنده و خانواده ام تایید نمی شود. از تمامی مردم سرزمینم می خواهم مثل همیشه مرا دعا کنند چراکه از  دعاها و انرژی های مثبت آنهاست که من قدرت می گیرم و تا به حال سرپا مانده ام. البته جا دارد از مهربانی و حمایت خالصانه دوستان و هنرمندان و طرفدارانم تشکر کنم. به هر صورت  برای تک تک هموطنانم آرزوی سلامتی و کامیابی دارم.
منبع: مهر برچسب ها: غلامرضا صنعتگر ، مراسم گلریزان ، بیماری غلامرضا صنعتگر

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز جمعه مراسم راهپیمایی حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم غاصب صهیونیستی در شهرهای خوزستان برگزار شد.

همچنین این مراسم بعد از اتمام نماز جمعه در شهرهای مختلف خوزستان در حال برگزاری است.

این مراسم در اهواز در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی و مصلای مهدیه امام خمینی ره برگزار شده است.

مردم ولایتمدار حاضر در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم‌های ایران اسلامی و فلسطین و با سردادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت خود را از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد خبر 6082471

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • حمایت خوزستانی‌ها از مردم غزه و عملیات تنبیهی وعده صادق
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان