Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@04:51:05 GMT

محمد‌علی محققی، معاون علمی فرهنگستان علوم پزشکی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۳۸۶۲

محمد‌علی محققی، معاون علمی فرهنگستان علوم پزشکی شد

دکتر سیدعلیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور با صدور حکمی معاون علمی این مرکز را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از فرهنگستان علوم پزشکی، علیرضا مرندی با تشکر از زحمات دکتر فریدون عزیزی که به مدت 8 سال در سمت معاون علمی فرهنگستان فعالیت می‌کرد، در حکمی دکتر محمد‌علی محققی را به سمت معاون علمی فرهنگستان علوم پزشکی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این حکم به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدعلی محققی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی تهران

سلام علیکم؛

با احترام، چند سالی بود که برادر ارجمند جناب آقای دکتر فریدون عزیزی به دلیل گرفتاری‌های گسترده علمی و اجرائی، مایل و حتی مصّر بودند از سمت معاونت علمی فرهنگستان علوم پزشکی کناره‌گیری نمایند ولی با اصرار اینجانب فعالیت خویش را ادامه دادند که موجب نهایت سپاسگزاری از محضر ایشان است. متاسفانه طی هفته‌های اخیر می‌فرمایند که تداوم این خدمت ارزشمند برایشان غیرممکن شده است، لذا ضمن سپاس فراوان از خدمات و زحمات فوق‌العاده زیاد ایشان طی 8 سال گذشته در این سمت، موجب نهایت خوشوقتی و شکرگزاری است که حضرت‌عالی علیرغم گرفتاری‌های آموزشی، پژوهشی و اجرائی فراوان، با سوابق درخشان علمی و اجرائی و مهمتر از همه میزان تعهد و تقوای مثال‌زدنی و ولایت‌مداری که خداوند، به حضرت‌عالی عنایت فرموده است، قبول زحمت فرمودید. لذا ضمن پذیرش استعفای مورخ 96/7/15 برادر بسیار ارزشمندم جناب آقای دکتر فریدون عزیزی، از این تاریخ جناب‌عالی به عنوان معاونت علمی فرهنگستان علوم پزشکی منصوب می‌شوید.

از درگاه حضرت احدیت برای آن برادر گرامی آرزوی توفیق در همه شئون زندگی و از جمله و بخصوص در این سمت جدید را دارم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رییس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیات علمی و عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رییس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رییس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری های میان رشته ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

کد خبر 6094351

دیگر خبرها

  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • یک هرمزگانی استاد نمونه کشوری شد
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد