Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@18:19:35 GMT

رضاییان چطور از عرش به فرش رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۴۱۱۴

رامین رضاییان در دو بازی اخیر تیم ملی به بازیکن تعویضی تبدیل شده است.


به گزارش شریان نیوز،به نقل از خبر آنلاین، شاید همه چیز برای رامین رضاییان از بازی مقابل سوریه شروع شد. شاید هم بهتر است بگوییم تقریبا تمام شد. از آن اشتباه ویژه که گل دوم سوریه را به دنبال داشت. بعد از آن بازی بود که کی‌روش، نور چشمی‌اش را خیلی تحویل نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنی که در زمان تیم‌نداشتن و یا سکونشینی و نیمکت‌نشینی هم جای ثابتی در تیم کی‌روش داشت حالا با لژیونر شدن هم نمی‌تواند خودش را در میان ۱۱ مرد اصلی جا کند. اشتباه در بازی با سوریه یا درخشش غفوری یا دلیل دیگری؟ کدام یک باعث شده تا رضاییان این روزها به دست فراموشی سپرده شود؟ اوضاعی که در تیم باشگاهی‌اش هم برقرار است. حضور در ۴ بازی از ۱۴ بازی در ترکیب اصلی نشان می‌دهد که سرمربی اوستنده هم مانند کی‌روش فکر می‌کند و اعتمادش را به او از دست داده است. اعتماد سرمربی اوستنده هم شاید بر اثر اشتباهات رضاییان از بین رفته باشد. اشتباه او در بازی مقابل رویال موسکرون که به گل این تیم منجر شد. اشتباهی که داستان او در تیم باشگاهی‌اش هم از همان جا تمام شد. رضاییان با احتساب بازی مقابل رویال موسکرون ۲۳۶ دقیقه بازی کرده بود و بعد از آن اشتباه این عدد به ۶۸ رسید و همین مساله نشان می‌دهد که همان اشتباه، جایگاه رضاییان را به تزلزل کشاند. دقیقا مثل بازی سوریه و کی‌روش.

در سه بازی اخیر تیم ملی که کی‌روش به تمام بازیکنان فیکس و ذخیره‌اش بازی داده است رامین رضاییان کمترین سهم را داشت و فقط دوبار به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت. برعکس او وریا غفوری فرصت خوبی در اختیار داشت تا خودش را به سرمربی تیم ملی نشان دهد تا شاید این بار داستان دفاع راست تیم ملی برعکس تکرار شود. یک روز رامین آمد و وریا به حاشیه رفت و حالا شاید وریا آمده تا رامین به حاشیه برود و جایگاه ثابتش را فعلا از دست بدهد. مگر اینکه در بازی با ونزوئلا، رامین بتواند همه چیز را برگرداند و با حضور در ترکیب ثابت کی‌روش، نمایش موفقی داشته باشد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان

آفتاب‌‌نیوز :

در برنامه دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی که دوست داشت از زیر زبان اوسمار ویرا نام بازیکنان مورد علاقه اش یا فهرست فصل آینده پرسپولیس (درصورت تمدید قرارداد سرمربی برزیلی) را بیرون بکشد از نقل و انتقالات تابستانی و نفرات مورد نظرش پرسید. اوسمار ویرا نیز نام مهدی قایدی، شهریار مغانلو، رضا اسدی و رامین رضاییان را برزبان آورد و از آن‌ها به عنوان بازیکنان ایرانی مورد علاقه خود اسم برد!

ماجرای رامین رضاییان، اما متفاوت از بقیه است؛ مدافع راست ملی پوش سپاهان در پایان فصل بازیکن آزاد شده و به راحتی می‌تواند از این تیم اصفهانی جدا شود. رضاییان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد بار‌ها از علاقه اش به رنگ قرمز گفته و بدش نمی‌آید با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند. این درحالی است که مدافع راست کنونی تیم پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر است که همه می‌دانند به اسم رامین رضاییان آلرژی داشته و این دو همواره رقابت پنهانی با یکدیگر داشته اند.

رامین رضاییان که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوسته بود، به دلیل علاقه یحیی گل محمدی به دانیال اسماعیلی فر در پایان فصل در لیست مازاد قرار گرفت و بالاجبار به سپاهان رفت. از آن طرف دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس آمد و در ابتدای حضورش با هجمه‌هایی از سوی طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی روبرو شد که طرفدار رامین بودند! حالا ابراز علاقه سرمربی برزیلی در یک برنامه زنده تلویزیونی به رامین رضاییان ممکن است راه دانیال اسماعیلی فر وتیم پرسپولیس را از هم جدا کند.

این در شرایطی است که پیش از این دانیال اسماعیلی فر برای تمدید قراردادش با پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود، اما ممکن است مصاحبه اوسمار ویرا نظرش را تغییر دهد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • شهریار و رامین یک قدم تا 20 شدن!
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم