Web Analytics Made Easy - Statcounter

27 آبان‌ماه 96، مجمع عمومی فوق‌العاده سالانه نوبت اول سال‌جاری نظام مهندسی ساختمان مازندران برگزار می‌شود.به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف، 27 آبان‌ماه 96، مجمع عمومی فوق‌العاده سالانه نوبت اول سال‌جاری نظام مهندسی ساختمان مازندران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران طی اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر، اذعان کرد: مجمع عمومی فوق‌العاده نوبت اول سال‌جاری این سازمان، روز شنبه مورخ 27 آبان‌ماه در محل ستاد سازمان، واقع در ساری، انتهای خیابان وصال شیرازی، خیابان نظام مهندسی، سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی‌است طبق اعلام قبلی، انتخابات بازرسان سازمان نیز در این مورخه انجام می‌شود، که اسامی داوطلبان ثبت‌نام کننده به شرح ذیل است:

محمدهاشم اسلامیان، علی امینی شاد (انصراف)، علی توکل، ذبیح اله تیمور زاده مقری، سید مصطفی حسینی، محمدعلی قاسمیان، پارسا قنبرنیا و فرشاد گوران اوریمی.

شایان ذکر است در صورت حد نصاب اعضا در نوبت اول، مجمع نوبت دوم روز شنبه مورخ 4 اذرماه برگزار می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایرانداک اقدام به جذب نیروی امریه با تاریخ اعزام اول مردادماه ۱۴۰۳ می‌کند.

واجدین شرایط می‌توانند از تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی https://amriye.msrt.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

همچنین، در صورت وجود هر گونه سوال، متقاضیان می‌توانند از طریق ایمیل pakniat@irandoc.ac.ir با این پژوهشگاه در ارتباط باشند.

شرایط اختصاصی به این شرح است:

داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری؛

رشته‌های تحصیلی موردنیاز:

مهندسی/علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ریاضی کاربردی

مهارت‌های موردنیاز (یکی از موارد زیر) :

مسلط به مباحث مهندسی نرم‌افزار و حداقل یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی (ترجیحا سی‌شارپ) و پایگاه داده،

مسلط به مباحث امنیت اطلاعات و تحلیل لاگ،

مسلط به مباحث شبکه، و دارای گواهی دوره‌های CCNA یا مجازی‌سازی.

مدیریت، علوم اطلاعات، مهندسی صنایع

مهارت‌های عمومی  مورد نیاز: مسلط به آفیس، آشنایی با جستجوی علمی پیشرفته و تهیه گزارش‌های علمی، آشنایی با شیوه نامه‌نگاری و مکاتبات اداری، روابط عمومی بالا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس