Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@14:01:45 GMT

10 مصدوم در حوادث جاده ای سبزوار

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۴۵۶۷

10 مصدوم در حوادث جاده ای سبزوار

محمدعلی جباری ثانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در یکی از این حوادث که بامداد امروز رخ داد بر اثر برخورد خودرو سواری سمند و خودرو سانتافه در کیلومتر 85 جاده سبزوار - شاهرود پنج نفر مصدوم شدند.
وی اظهار کرد: مصدومان پس از خدمات اولیه درمانی توسط 2 دستگاه خودرو امداد هلال احمر به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین یک خودرو پژو 206 اواخر شب گذشته در 95 کیلومتری غرب سبزوار واژگون شد که بر اثر این حادثه سه نفر مصدوم و به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی ادامه داد: در حادثه دیگر نیز که حدود ساعت 23 دیشب بر اثر واژگونی یک خودرو پراید در کیلومتر 90 جاده سبزوار به شاهرود روی داد 2 سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
جباری ثانی افزود: علت این حوادث توسط کارشناسان پلیس راه سبزوار در حال بررسی است.
از ابتدای ماه جاری تاکنون هشت حادثه رانندگی در جاده های این شهرستان رخ داده که بر اثر آن 28 نفر مصدوم شدند.
جمعیت هلال احمر سبزوار دارای سه پایگاه امداد و نجات جاده ای در جاده های سبزوار - شاهرود و سبزوار- بردسکن است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
8145/7495 / 6053

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۲۶ فروردین ماه ساعت ۶:۱۳، صبح طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۳ میدان را به محل حادثه در نزدیکی پل فسا اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به تابلو شهری برخورد میکند.

بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودروی ۴۰۵ در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومین و شخص فوت شده را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج کرده ومصدومین برای انجام اقدامات درمانی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده و سقوط به دره ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث ویژه هفته گذشته/ ۱۵۹۴ مصدوم در تصادفات
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت