Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی گفت : از این تعداد 130 حادثه منجر به فوت ، 995 حادثه جرحی و 494 حادثه هم خسارتی بوده است.

وی با بیان این که در این حادثه ها  162 نفر در جاده های استان خراسان شمالی کشته شدند، افزود : از این تعداد 105 نفر در محور های اصلی و 57 نفر هم در محور های فرعی  استان خراسان شمالی جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین زاده اظهار کرد : در این مدت هزار و 357 نفر مجروح شدند که خوشبختانه نسبت به سال گذشته این رقم با کاهش 10 درصدی همراه بود.

وی با اشاره به افزایش 13 درصدی وقوع تصادفات در استان تصریح کرد : امسال 33 فقره تصادف فوتی ، 345 فقره تصادف جرحی و 197 فقره هم تصادف خسارتی بوده که با بیشترین حجم تصادفات در مرکز استان اتفاق افتاده است .

وی گفت : شهرستان گرمه با 9 فقره تصادف فوتی و 27 فقره تصادف جرحی و همچنین شهرستان راز و جرگلان با 15 فقره تصادف خسارتی کمترین آمار تصادفات استان را شامل می شوند.

انتهای پیام/آ

۱۶۲ نفر فوتی در حوادث جاده ای استان خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حصول سازش در ۱۰ فقره پرونده قتل عمد در خراسان شمالی

حجت السلام رضا براتی‌زاده در گفت‌وگو با مهر از حصول سازش در ۹۳/۶ درصد پرونده‌های تشکیل شده (وارده) در هیأت‌های حل اختلاف اصناف استان طی سال گذشته خبر داد.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته از مجموع ۳ هزار و ۵۵۹ فقره پرونده وارده به هیأت‌های حل اختلاف اصناف، همین تعداد مختومه شد که در این میان تعداد ۳ هزار و ۳۱۲ فقره از این پرونده‌ها - معادل ۹۳/۶ درصد- به سازش منتهی شد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در سال ۱۴۰۲ شوراهای حل اختلاف استان، تعداد ۹۶ هزار و ۷۴ فقره پرونده وارده و ۹۶ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده مختومه را تجربه کردند که در نتیجه مذاکرات اصلاحی و تلاش‌های مسالمت‌آمیز صورت گرفته، ۴۳/۵ درصد پرونده‌های دارای قابلیت گذشت به سازش منجر شد.

مقام عالی قضائی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به تشکیل و راه اندازیِ اتاق داوری اصناف در استان در طول یک سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۹۰ فقره پرونده در اتاق داوری اصناف مورد رسیدگی قرار گرفت که ۲۰ درصد اختلافات مبتلابه به صلح و سازش منتهی و در موارد دیگر نیز حکم مقتضی صادر شد.

حجت الاسلام براتی‌زاده در ادامه به حصول سازش در ۱۰ فقره پرونده قتل عمد طی دو سال گذشته در خراسان شمالی نیز اشاره و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ تعداد ۷ فقره و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ فقره از پرونده‌های قتلِ عمدیِ دارایِ احکامِ قطعی و لازم الإجرا با موضوع قصاص نفس به سازش منجر شد.

کد خبر 6076992

دیگر خبرها

  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی توقیف شد
  • بهار برفی در جاده ترانزیتی درگز خراسان رضوی
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • حصول سازش در ۱۰ فقره پرونده قتل عمد در خراسان شمالی
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت