Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین زمین لرزه در ساعت 4 و 12 دقیقه و 43 ثانیه صبح امروز در شهر رویان از توابع شهرستان نور و در عمق 14 کیلومتری زمین روی داد.

زمین لرزه ای به بزرگی 3 و 5 دهم مقیاس ریشتر ، صبح امروز شهر رویان استان مازندران را لرزاند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری  موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران ، این زمین لرزه در ساعت 4 و 12 دقیقه و 43 ثانیه صبح امروز در شهر رویان از توابع شهرستان نور و در عمق 14 کیلومتری زمین روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر این اساس ، زمین لرزه دیگری در ساعت 4 و 38 دقیقه و 48 ثانیه صبح امروز و در عمق 9 کیلومتری زمین ، نشتارود استان مازندران را لرزاند.

از خسارات احتمالی این زمین لرزه ها ، هنوز خبری در دست نیست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ میلی‌متر به آب سد‌های فارس اضافه شد

سیاوش بدری گفت: یک سامانه بارشی از ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در سطح استان فارس فعالیت کرد که بیشترین فعالیت آن در مناطق جنوبی استان بود.

او با بیان اینکه در این بارندگی سد سلمان فارسی بیشتر منتفع شد، افزود: سامانه مذکور ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سد‌های استان فارس اضافه کرد.

بدری اظهار کرد: میانگین بارش امروز، ۲ اردیبهشت‌ماه استان فارس ۱۹۴.۱ میلی‌متر است یعنی تغییرات بارندگی نسبت به میانگین مدت مشابه منفی ۲۳ درصد است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس میزان حجم آب امروز سد سلمان فارسی را ۵۱۱ میلیون متر مکعب و خروجی آن را ۲.۸۵ متر مکعب بر ثانیه اعلام کرد و گفت: هنوز موعد رهاسازی آب سد سلمان فارسی نرسیده است و زمان آن با توجه به نیاز کشاورزی مناطق جنوبی فارس، در شورای آب استان مشخص خواهد شد.

او در خصوص سد درودزن نیز گفت: حجم امروز آب پشت سد درودزن ۶۶۸ میلیون متر مکعب است که با توجه به تصمیم شورای آب استان مبنی بر رهاسازی ۱۵۰ میلیون متر مکعب آن برای مصارف کشاورزی که طی بازه زمانی ۲ الی ۳ ماهه انجام می‌شود، میزان خروجی آن هم‌اکنون ۷۱ متر مکعب بر ثانیه است.

بدری با بیان اینکه ورودی آب سددرودزن هم‌اکنون ۱۹ متر مکعب بر ثانیه است، افزود: رهاسازی آب سد درودزدن برای مصارف کشاورزی هم از طریق کانال هم رودخانه همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • بهاباد امروز لرزید
  • بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • ۳۰ میلی‌متر به آب سد‌های فارس اضافه شد