Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ماجرا از آنجایی آغاز شد که کیم جونگ اون روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را "پیر دیوانه" خطاب کرد. در همین باره ترامپ در توئیتر خود خطاب به کیم نوشت: «چرا کیم جونگ اون (رهبر کره شمالی) به من توهین و مرا «پیر» خطاب می‌کند، با وجود اینکه من «هیچ وقت» به او «چاق و قدکوتاه» نمی‌گویم؟ سخت تلاش می‌کنم که با او دوست شوم و شاید روزی چنین اتفاقی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی (+عکس)

 شکوری که یکی از موردتوجه قرارگرفته‌ترین بازیکنان تیم نوجوانان ایران در سال گذشته بود، در شرایطی به تیم ملی دعوت شده است که در باشگاه هوادار عضویت دارد و با توجه به حضور عليرضا حقیقی به عنوان گلر اول در این تیم، هنوز تجربه بازی در لیگ برتر فوتبال ایران را پیدا نکرده است.

این همان نکته‌ای است که دعوت از آرشا را کمی عجیب جلوه می‌دهد، چراکه این گلر نوجوان هرگز در هیچ ویترینی در ماه‌های گذشته حضور نداشته تا مربیان دروازه‌بانی تیم ملی یا کادرفنی او را به جمع نفرات برگزیده دعوت کنند.

با این حال گفته می‌شود این دعوت به درخواست مربی رومانیایی گلرهای تیم ملی صورت گرفته تا سطح این دروازه‌بان آینده‌دار فوتبال ایران را از نزدیک ببیند، چراکه به‌خصوص درباره مهارت آرشا در بازی پا صحبت شده و این چیزی است که مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی قصد دارد آن را از نزدیک مورد بررسی قرار بدهد.

به گزارش ورزش سه، شکوری با این دعوت تبدیل به یکی از منحصربه‌فردترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران می‌شود که بدون بازی باشگاهی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و در جمع برگزيدگان فوتبال ایران قرار می‌گیرد؛ چیزی که نمونه‌اش را کمتر به‌خاطر می‌آوریم.

یکی از مثال‌های نسبتا مشابه، حضور بازیکنی به نام آقامحمدی در اردوی تیم نوجوانان فوتبال ایران در دهه‌های گذشته است که او بعد از حضور داوطلبانه در جمع دعوت‌شدگان اردو، آنها را کنار زد و تبدیل به بازیکن فیکس این تیم شد و بعدها دوره باشگاهی خود را در تیم‌هایی مثل کشاورز و ... ادامه داد.

در تاریخ فوتبال ایران در سال ۱۳۶۶ پرویز دهداری با دعوت از چند بازیکن گمنام از دسته‌های پایین‌تر (مثل جواد زرینچه) رنسانسی در تیم ملی ایجاد کرد و با حذف ۱۴ ستاره آن زمان، تیم تازه‌ای را تشکیل داد. در آن زمان جواد زرینچه عضو تیم ژاندارمری بود و در دسته چهارم رقابت‌های باشگاهی تهران بازی می‌کرد.

همچنین بازیکنانی مثل نادر میراحمدیان، عليرضا اسدی، محمد ژاله مستقیم، اصغر کامیاب و ... هرگز برای فوتبالی‌های ایران شناخته‌شده نبودند و شاید آنها را هم بشود در وضعیتی مشابه آرشا قرار داد، چراکه این اسامی را هرگز در میان بازیکنانی که مسابقات سراسری به میدان رفتند، ندیده بودیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی (+عکس)
  • دفاعیه ستاره متهم ایتالیایی: من نژادپرست نیستم
  • تعریف و تمجید ترامپ از کیم جونگ اون
  • واکنش به سبک کیم جونگ اون پس از سفر بلینکن به کره جنوبی | ببینید
  • تصویر/ کنایه آذری جهرمی به توئیت جلیل محبی
  • برای اولین بار، از دختر «کیم جونگ اون» با لقب رهبران ارشد یاد شد
  • عکس| تصویری خبرساز از کیم‌جونگ‌اون در کنار یک سرباز کره‌ای
  • (تصویر) عکس خبرساز از کیم‌جونگ‌اون در کنار یک سرباز کره‌ای
  • توئیت وحید اشتری درباره باغ جنجالی ازگل
  • کیم جونگ اون رهبر کره شمالی سوار خودروی اهدایی پوتین شد! + فیلم