Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده دریابانی استان مازندران با اشاره به بروز برخی ناهنجاری‌ها در سواحل و صید غیرمجاز ماهیان از سوی برخی افراد ناآگاه، بر ضرورت پیشگیری و مقابله با این ناهنجاری‌ها با توجه به مطالبات مردمی از دریابانان تأکید کرد. به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز،  سردار هوشنگ حسینی فرمانده دریابانی  استان مازندران در گفت‌وگو با بصیرنیوز اظهار کرد: استان مازندران یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور است و وجود مواهب الهی نظیر دریا و جنگل موجب افزایش حضور مسافران و گردشگران از تمامی نقاط کشور در استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی  با اشاره به بروز برخی ناهنجاری‌ها در سواحل و صید غیرمجاز ماهیان، خاطرنشان کرد: این اقدامات از سوی برخی افراد ناآگاه صورت می‌گیرد که پیشگیری و مقابله با این ناهنجاری‌ها با توجه به مطالبات مردمی از دریابانان امری ضروری است.
 
فرمانده دریابانی مازندران تصریح کرد: ارتقا امنیت دریایی و احساس امنیت برای مرزنشینان و صیادانی که از دریا روزی خود را به دست می‌آورند و ایجاد بستری مناسب برای استفاده عموم مردم از مواهب الهی و گردشگری استان از مهم‌ترین مؤلفه‌های برخورد با قاچاقچیان ماهی است.
 
حسینی با اشاره به اقدامات دریابانی استان در طرح‌های متعدد دریایی، یادآور شد: برخورد با هر گونه ناامنی همواره در دستور کار بوده و مرزبانان استان در برخورد با هرگونه بی‌قانونی بی‌تفاوت نیستند.
 
این مسؤول با بیان اینکه اقدامات ایجابی دریابانان در امنیت دریا یکی از رویکردهای مؤثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است، افزود: افزایش گشت های دریایی، کنترل انواع شناورهای تجاری، تفریحی و صیادی و توقیف شناورهای متخلف از نمونه‌های اقدامات دریابانان در سطح استان است.
 
فرمانده دریابانی مازندران عملکرد عملیاتی، همچنین اقدامات فرهنگی و اجتماعی دریابانان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تلاش و زحمات همه همکاران که در زمینه‌های مختلف در حال اجرای انواع طرح‌ها و تثبیت امنیت در استان مازندران هستند قابل تقدیر است.
 
وی با اشاره به همکاری بسیاری از سازمان ها با دریابانی استان، خاطرنشان کرد: بسیاری از سازمان ها از جمله استانداری، فرمانداری‌ها، سازمان گردشگری و جهانگردی، شیلات، هلال احمر، انتظامی استان و سایر ارگانها، همکاری خوبی با فرماندهی دریابانی استان داشته و تاکنون اقدامات موثر مشارکتی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی به مرحله اجرا رسیده است.
 
حسینی به مسافران و گردشگرانی که در طول سال مهمان این استان هستند و هم استانی‌ها، توصیه کرد: از حضور در نقاط ممنوعه شنا اکیداً خودداری کنند و به هشدارها و توصیه‌های دریابانان، و ناجیان غریق توجه کنند  تا خود و خانواده آنان دچار حادثه نشوند.
 
فرمانده دریابانی مازندران در پایان گفت: شناورها باید با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و قوانین مرتبط به دریا در دریا حضور داشته باشند و همواره قانون را برای خود ضامن سلامتی و موفقیت بدانند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عبدالکریمی از عملیات نیروهای مسلح: اخلاقی و سنجیده

پژوهشگر حوزه فلسفه در دفاع از اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی نوشت: به عنوان عضو بسیار کوچکی از جامعۀ فلسفی و دانشگاهی کشور، از حملۀ اخلاقی، عادلانه بسیار سنجدیده و عاقلانۀ نیروهای دفاعی کشور عزیزمان، ایران، با تمام وجود و به نحو تمام قد دفاع می‌کنم - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر بیژن عبدالکریمی عضو هیات علمی دانشگاه در یادداشت در شبکه های اجتماعی خود نسبت به عملیات تلافی جویانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اینگونه واکنش نشان داد: «اینجانب، بیژن عبدالکریمی، به عنوان عضو بسیار کوچکی از جامعۀ فلسفی و دانشگاهی کشور، از حملۀ اخلاقی، عادلانه بسیار سنجدیده و عاقلانۀ نیروهای دفاعی کشور عزیزمان، ایران، با تمام وجود و به نحو تمام قد دفاع کرده، از خداوند بزرگ سلامت، عزت و مؤفقیت همۀ نیروهای نظامی و دفاعی کشورم را آرزومندم.»

وی در ادامه تاکید کرد: «هر گونه سخن یا حرکتی در جهت تضعیف آنان یا تعمیق شکاف های اجتماعی در شرایط تاریخی کنونی، از هر دو قطب اجتماعی، را خیانت به این سرزمین و مردم مظلوم و رنج کشیدۀ آن می دانم».

عقب نشینی آشکار وزیر اسرائیلی از تقابل با ایران«وعده صادق» در رسانه‌های ترکیه؛ از همراهی تا نگرش موذیانه

 

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی نیمه‌شب گذشته صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • اجرای زنجیره انسانی حمایت طرح نور و وعده صادق در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی در سواحل خزر؛ صبح پنج‌شنبه؛ ۳۰ فروردین
  • تشکیل زنجیره انسانی در ساحل دریا برای حمایت از عملیات سپاه
  • تمرکز بر پیشگیری، ضرورت امروز جامعه در حوزه اعتیاد است
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است
  • بیژن عبدالکریمی: حمله ایران به اسرائیل اخلاقی و بسیار سنجیده بود
  • حمایت عبدالکریمی از عملیات نیروهای مسلح: اخلاقی و سنجیده
  • آرامش امواج در سواحل مازندران
  • آغاز طرح برخورد با ناهنجاری اجتماعی آذربایجان غربی