Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@17:20:58 GMT

8 خودرو در اهواز طعمه حریق شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۸۲۴۳

8 خودرو در اهواز طعمه حریق شدند

وقوع آتش‌سوزی در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در کوی نبوت اهواز 8 خودرو را به آتش کشید.

ایران آنلاین /محمود روزبهانی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ساعت 4:13 صبح امروز و گزارش وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی پنج طبقه واقع در خیابان مبین یک کوی نبوت اهواز، نیروهای ما به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین اکیپ آتش‌نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه مجاور ظرف پنج دقیقه در ساعت 4:16 به محل حادثه رسید و مشاهده شد که حریق در پارکینگ این مجتمع مسکونی رخ داده است. نیروهای ما ضمن خارج کردن ساکنان این مجتمع مسکونی، نسبت به اطفای حریق در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: در این حادثه هشت دستگاه خودرو که در پارکینگ این ساختمان پارک شده بودند، در آتش سوختد که از این تعداد به پنج دستگاه خودرو آسیب جدی وارد شد و برآورد می‌شود که خسارت ناشی از حریق به این پنج دستگاه خودرو بیش از 80 درصد باشد.
روزبهانی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت. در این حادثه به علت گستردگی حریق سه اکیپ آتش‌نشانی از سه ایستگاه با سه دستگاه خودور امداد و نجات و شش دستگاه خودرو اطفای حریق اعزام شده بودند.
وی با بیان اینکه علت این حادثه هنوز مشخص نشده است، گفت: نیروها و کارشناسان آتش‌نشانی همچنان در محل حادثه حضور دارند و علت حادثه در دست بررسی است./خوز نیوز

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد