Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان، امسال به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی بیش از ۲۵۰ برنامه مختلف را برگزار خواهند کرد.
وی با اشاره به اجرای ۹ ویژه‌برنامه در ۳۵ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های کاردستی و کتاب‌سازی، برگزاری نشست مشترک اعضا و نویسندگان در مراکز، کارگاه‌های نقد و بررسی کتاب، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی، معرفی کتاب، معرفی تازه‌های کتاب مسابقه من و شخصیت کتاب‌هایم، برگزاری جشن‌ کتاب و برگزاری عصر شعر از برنامه‌های اجرایی مراکز فرهنگی هنری کانون در هفته کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی همچنین از اجرای ویژه‌برنامه‌های دیگری به مناسبت این هفته در اداره‌کل کانون استان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه استانی از پوسترهای کتاب و کتاب‌خوانی ویژه‌‌ی اعضا و مربیان، تقدیر از برگزیدگان اقدام پژوهی مربیان با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، تقدیر از برگزیدگان استانی مسابقه طراحی پوستر کتاب و کتاب‌خوانی، تقدیر از اعضا برگزیده استانی مسابقه« معرفی کتاب به صورت مجازی»، تقدیر از اعضا کتاب‌خوان مراکز کانون استان، برگزاری نشست نقد کتاب با حضور نویسنده کودک و نوجوان و برگزاری نشست به صرف چای و کتاب از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی هم زمان با سراسر کشور ۲۰ تا ۲۶ آبان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود