Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران با اشاره به برگزاری کنفرانس توسعه منابع انسانی،پیوند علم و عمل در مدیریت شهری را به عنوان یکی از نتایج این کنفرانس ذکر کرد.

ابراهیم شیخ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص دستاوردها و
نتایج سیزدهمین کنفرانس توسعه منابع انسانی افزود: تلاش می شود تجارب و دانش حاصل از این کنفرانس از طریق مشارکت حرفه ای منابع انسانی با انجمن مدیریت منابع انسانی و اساتید این حوزه به مدیریت شهری منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در گام بعدی در راستای پیوند بدنه مدیریت انسانی شهرداری تهران با متخصصان این حوزه اقدام خواهد شد.
معاون شهردار تهران تصریح کرد: در حقیقت شهرداری تلاش می کند میان بدنه منابع انسانی شهرداری و سازمان های حرفه ای این حوزه ارتباط برقرار کند تا بتواند وارد شبکه های ملی و جهانی منابع انسانی شود.
شیخ یکی دیگر از ویژگی های این کنفرانس را میزان مشارکت در آن ذکر کرد و گفت: در این دوره بیش از هزار نفر از معاونین منابع انسانی مدیریت شهری و سایر سازمانهای کشور در2روز این کنفرانس حضور پیدا کردند که در مقایسه با دوره های قبل بیشتر بوده است
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های دولت حضور زنان و جوانان در عرصه مدیریتی کشور است گفت: بر همین اساس محور اصلی سیزدهمین دوره کنفرانس توسعه منابع انسانی زنان و جوانان بود.
شیخ افزود: در این کنفرانس با نگاه حرفه ای و علمی، مدل ها و رویکردهای برتر برای ورود زنان و جوانان به پست های مدیریتی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: این کنفرانس نشان می دهد اگر از رویکردهای مناسب و حرفه ای در این خصوص استفاده نکنیم، در اجرای کار با شکست مواجه خواهیم شد.
معاون شهردار تهران یادآور شد: برای مثال در مدیریت شهری گذشته، مشاور امور بانوان با هزینه های بسیار زیاد و منابع قابل توجه حمایت شد اما در نهایت آنها نتوانست ارزش افزوده مناسبی برای نظام مدیریت شهری ایجاد کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر آن در دولت قبل مشاوران جوان نیز به یک پروژه شکست خورده تبدیل شد و خروجی موفقی برای پیشبرد راهبردها و برنامه های دولت به دنبال نداشت.
به گفته شیخ در کنفرانس سیزدهم توسعه منابع انسانی، راهکارهای حرفه ای و متکی به تجارب روز ارائه می شود تا خلاهای تئوریک در این زمینه را پر کند.
کنفرانس منابع انسانی از سال 1382 تاکنون با حمایت سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران و توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.
سیزدهمین دوره این کنفرانس 15 و 16 آبان امسال در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/1109/9353 / 1539

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران، اهداف اصلی این رویداد که به‌صورت هماهنگ و یکپارچه در مناطق مختلف پایتخت برگزار می‌شود، ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل همگانی، رعایت ایمنی در سفرهای درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهادهای مردمی و نیز توجه ویژه به موتورسیکلت‌سواران، عابرین پیاده و… اعلام شده است.

شهریار افندی‎ زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در این باره گفت: این رویداد، اقدامی نمادین است تا با عزم و اراده مشترک، توجه افکار عمومی را به موضوع ایمنی و رعایت مقررات مربوط به حمل و نقل شهری معطوف کنیم.

وی تأکید کرد: راهبرد ایمنی، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی و البته همراهی شهروندان است؛ بنابراین، تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، شهرداری‌ها، شرکت‌های سازنده خودرو، آموزش و پرورش، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها نیاز است در کنار هم برای مقابله با تلفات ناشی از حوادث ترافیکی چاره‌اندیشی کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، رویداد «ایمنی حمل و نقل» در نظر دارد توجه شهروندان تهرانی به‌خصوص اقشار در معرض خطر تصادفات مانند کودکان، افراد مسن، دوچرخه‌سواران، موتورسواران و…، همچنین مدیران شهری، متولیان حوزه حمل و نقل و ایمنی، کاربران و فعالان فضای مجازی و سازمان‌های مردم ‎نهاد را به موضوع مهم رعایت مقررات ایمنی در خیابان‌ها و معابر پایتخت جلب کند.

افندی‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه از امروز چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تمرکز بر برنامه‌های آموزشی، ایمنی تردد در خیابان ویژه دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های مشارکتی با سازمان‌های مردم‌نهاد و تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای از جمله: اکران پوستر رویداد در ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق، نواحی، پارک‌های آموزش ترافیک، همچنین روی انواع سازه‌های تبلیغاتی، پرتابل، بیلبورد، استرا بورد و عرشه پل یا نمایش در تلویزیون‌های شهری و تولید و انتشار اخبار از رویدادهای مربوط، از جمله فعالیت‌هایی است که طی یک هفته انجام می‌گیرد.

کد خبر 6086203

دیگر خبرها

  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان