Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@15:24:03 GMT

«در وجه حامل» راهی جشنواره فجر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۹۴۸۲

«در وجه حامل» راهی جشنواره فجر می‌شود

فرهنگ > سینما - فیلم سینمایی «خیابان دیوار» ساخته بهمن کامیار به «در وجه حامل» تغییر نام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «خیابان دیوار» به تهیه کنندگی مصطفی کیایی و کارگردانی بهمن کامیار با تغییر نام به «در وجه حامل» فرم حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را با همین نام پر کرد تا دومین تجربه بلند سینمایی کامیار در مقام کارگردان راهی این جشنواره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«در وجه حامل» تمامی مراحل فنی را پشت سر گذاشته و نسخه بازبینی آن برای ارایه به دبیرخانه جشنواره آماده است.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می شود و در پی حل آن است.

تمامی مراحل فیلمبرداری «در وجه حامل» در تهران انجام شده است و ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاوید نیا، معصومه رحمانی، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سید وحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر، اکبر مددی مهر، غلامحسین عباسی، مهران آتش زا، فرزاد سینا، شهرزاد بخشی، مهران فراهانی، فاطمه بابایی، رضوان جعفری، حمیدرضا خسرویون، محسن کیایی و رعنا آزادی ور در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

سایر عوامل «در وجه حامل» عبارتند از نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار، تهیه کننده: مصطفی کیایی، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر تولید: سجاد رحیمی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح گریم: محسن دارسنج، صدابردار: امیر نوبخت، دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: زینب نصراللهی، طراح لباس: مهرناز اکبری، منشی صحنه: حمیرا نعمت الله، عکاس: میلاد کیایی، مدیر تدارکات: امیر یمینی و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

5858

کلید واژه‌ها : جشنواره فیلم فجر - سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حسینی عصر چهارشنبه در همایش زائران گلستانی حج تمتع که در مصلای اهل سنت گنبدکاووس برگزار شد اظهار کرد: امسال ۸۷ زائر و عوامل اجرای در قالب ۶۲۲ کاروان برای انجام مناسک حج راهی سرزمین وحی خواهند شد.

وی افزود: این کاروان‌ها از ۱۲۱ ایستگاه پروازی کشور اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: از این تعداد زائر اعزامی پنج هزار نفر گلستانی هستند که در قالب ۳۹ کاروان راهی جده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: طی برنامه ریزی هایی که انجام شده در این سفرها سهمیه استان ۷۵ درصد افزایش یافت.

کد خبر 6094711

دیگر خبرها

  • (ویدئو) طراح ایرانی بی ام و خودروی تازه‌اش
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت