Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:28:33 GMT

افزایش محدودیت کاراکتر در نام کاربری توییتر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۹۴۹۴

افزایش محدودیت کاراکتر در نام کاربری توییتر

توییتر اعلام کرده است که محدودیت تعداد کاراکترهای نام کاربری کاربران خود را به ۵۰ کاراکتر افزایش داده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت سی نت،   پس از آنکه خبر افزایش محدودیت تعداد کاراکترهای قابل ارسال در شبکه اجتماعی توییتر به ۲۸۰ کاراکتر منتشر شد، هم اکنون گزارش ها حاکی از آن است که توییتر محدودیت تعداد کاراکترها در نام کاربری کاربران را نیز از ۲۰ کاراکتر به ۵۰ کاراکتر افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته بود که توییتر محدودیت تعداد کاراکترهای قابل ارسال و انتشار در هر توییت را از ۱۴۰ به ۲۸۰ کاراکتر افزایش داد. هم اکنون این شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفدار اعلام کرده است که محدودیت کاراکترهای نام کاربری یا نام ظاهری در توییتر را به دو برابر افزایش داده است. با افزودن این قابلیت جدید، کاربران قادر خواهند بود به جای نام‌های حداکثر تا ۲۰ کاراکتر، برای خود نام هایی تا سقف ۵۰ کاراکتر را برگزینند.

این قابلیت جدید برای آن دسته از کاربرانی که در عرصه کسب و کار فعالیت می کنند، خبر بسیار خوشایندی محسوب می شود چرا که قادر خواهند بود نام های کسب و کار خود را که معمولا طولانی تر از ۲۰ کاراکتر است، را انتخاب کرده و به عنوان نام کاربران حساب کاربری خود بگذارند.

اینطور که بنظر می رسد مدیران و مقامات توییتر به منظور جلب نظر و نگه داشتن کاربران خود، اقدام به ایجاد تغییراتی در ساختار این شبکه اجتماعی متن محور کرده‌اند چراکه در ماه‌ها و سالهای اخیر شاهد اعتراض خیل عظیمی از سوی کاربران در خصوص مشکل محدودیت تعداد کاراکترها و سایر قابلیت های این شبکه اجتماعی بودیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟

ایتنا - جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.
جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.

به گزارش ایتنا، اظهارات انیستون به Page Six در زمانی بیان شد که تعداد کاربران تیک‌تاک به بیش از 1.5 میلیارد نفر رسیده بود و این اپلیکیشن در مناطق آسیایی و غربی به ویژه در ایالات متحده به محبوبیت فوق‌العاده ای دست یافته بود.

جنیفر آنیستون گفت که نمی‌خواهد در چالش‌های ترند شده در "تیک تاک" افراط کند و خاطرنشان کرد که زندگی او و دیگران را نابود می‌کند.

بازیگر سریال "دوستان" هشدار داد که استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد.

قابل ذکر است که جنیفر آنیستون در سال 2019 مدت‌ها بعد از پیوستن اغلب ستاره‌های هالیوود به معروف‌ترین اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، به پلتفرم اینستاگرام پیوست.

دیگر خبرها

  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟